تهران- ایسکانیوز: پس از پیروزی تیم استقلال بر سپاهان در جریان رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر مربیان این دو تیم نظراتشان را در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند.

امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال: این پیروزی را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم که 10 هفته آنها از دست من عذاب کشیدند. امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد چون مردم از استقلال توقع دارند. به درخشان خسته‌ نباشید می‌گویم، او بزرگتر من است و در تیم ملی کاپیتان بوده اما ببینید که در این چند روز چقدر به او تاخته‌اند. اگر کسی انتقادی می‌کند آیا باید این همه بلا سر او بیاورید؟ بروید کنکاش کنید و ببینید آیا صحبت‌هایی که می‌شود و تاخت و تازهایی که وجود دارد درست است؟ مگر درخشان چه گناهی کرده است؟ چنین بلایی را سر من هم آورده‌اند و بارها به من هم تاختند.

حسین فرکی، سرمربی سپاهان: داور تمام تلاشش را کرد تا بازی را خوب قضاوت کند. من به یدالله جهانبازی هم گفتم در  4- 3 مورد بازیکنان ما تکل صحیح زدند و توپ را به  درستی تصاحب کردند اما داور به ضرر ما خطا گرفت، او هم توضیحاتش را داد. من به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم از این به بعد اشتباهات داوری تأثیر زیادی در نتایج بازی‌ها نداشته باشد.
کد خبر: 206977

وب گردی

وب گردی