ایسکانیوز: طی سال‌های اخیر، بزرگانی چون نوکیا و بلک‌بری یکی پس از دیگری بازار هدف خود را از دست داده و از کمپانی‌های درجه یک و صاحب نام بازار، به شرکت‌هایی کوچک‌تر بدل شده‌اند. پرواضح است که این سرنوشت دیر یا زود گریبان بسیاری از شرکت‌های دیگر را نیز خواهد گرفت؛ اما با این وجود کمتر کسی را می‌توان یافت که چنین عقیده‌ای در رابطه با شرکتی موفق چون سامسونگ داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فوربس؛ آقای ریک اوسترلو، مدیریت کمپانی موتورلا در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود مدعی شده است که سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور قدرت کنونی خود را از دست خواهد داد. او در بخشی از مصاحبه‌ی خود می‌گوید: «هر 7 سال، شاهد افول یکی از بزرگان بازار تلفن‌های هوشمند بوده‌ایم. دنیای تلفن‌های هوشمند و رقابت میان اپل و سامسونگ در حال حاضر به مرحله‌ای رسیده است که در آینده‌ای نه‌چندان دور، یکی از این دو قطب سهم اعظمی از بازار را از دست خواهند داد. سهمی که به عقیده‌ی من متعلق به کمپانی کره‌ای سامسونگ خواهد بود.»

1 Thumb


ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه، کارشناسان و منتقدین بسیاری گفته‌های اوسترلو را به چالش کشیدند؛ اما سران سامسونگ و اپل هم‌چنان در رابطه با این صحبت‌ها سکوت رسانه‌ای اختیار کرده و بیانیه‌ای به انتشار نرسانده‌اند.
کد خبر: 216403

وب گردی

وب گردی