ایسکانیوز-

کمپانی سونی و مارول در نهایت بر سر مالکیت و موضوع انحصار انتشار فیلم های "مرد عنکبوتی" به توافق رسیدند.بر همین اساس، مارول مشغول ایجاد تغییرات در جدول زمانبندی انتشار فیلم های خود است.

براساس قرارداد جدید،‌ مرد عنکبوتی جدید که بازیگر آن اندرو گارفیلد نخواهد بود، نخست حضوری فرعی در یکی از فیلم های مارول خواهد داشت، پس از آن کمپانی سونی فیلم بعدی مرد عنکبوتی را در روز 28 ژوئیه سال 2017 و با همکاری استودیو مارول منتشر خواهد کرد.
گزارش ها حاکی از آن است که مسئولین سونی و مارول مشغول رایزنی برای وارد کردن برخی از شخصیت های دنیای مارول به فیلم های بعدی مردعنکبوتی هستند.

این رابطه جدید، مرد عنکبوتی را در پرده نقره ای نیز همانند کتاب های کمیک در کنار قهرمانان دنیای مارول قرار خواهد داد. مرد عنکبوتی که قدمتی 50 ساله دارد، همواره یکی از شخصیت های کلیدی کتاب های کمیک مارول بوده است.از این پس طرفداران مرد عنکبوتی می توانند از این مسئله مطمئن باشند که او در پرده سینما نیز جایگاه واقعی خود را کسب خواهد کرد.
مردعنکبوتی موفق ترین و بزرگترین شخصیت وبه نوعی برند کمپانی سونی است که تاکنون با 5 فیلم توانسته سودی بالغ بر 4 میلیارد دلار به جیب مدیران این کمپانی سرازیر کند.

در حالی که بسیاری فیلم های کمپانی مارول با تاخیر بر روی پرده سینما به نمایش در خواهند آمد،‌ دو قسمت آخر سری فیلم های انتقامجویان(اونجرز) بدون تاخیر و در سال 2018 و 2019 منتشر خواهند شد. فرضیه حضور مرد عنکبوتی در این دو فیلم دور از ذهن نیست.
کد خبر: 220281

وب گردی

وب گردی