تهران- ایسکانیوز:  نمایش موزیکال " آوای نواک "  به سرپرستی رومینا بهنوش از 6 اسفند ماه  به مدت 4 شب در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.
به گزارش ایسکانیوز ، رامینا بهنوش و هنرجویان آموزشگاه نواک در کنسرت پیش روی خود  قطعاتی از آثار پانیذ فریوسفی با محوریت صلح را برای علاقمندان به موسیقی به خصوص کودکان  اجرا می کنند.
رامینا بهنوش متولد 1357 ، و کارشناس مهندسی پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی است. وی در سن 10 سالگی اقدام به فراگیری موسیقی و نوازندگی پیانو نزد اساتیدی چون حمید رضا رضایی ، مصطفی کمال پورتراب و در نهایت دلبر حکیم آوا پرداخت. وی همچنین کنسرت های متعددی را در فرهنگسرای نیاوران ، دانشگاه سوره و مدرسه ی خرد برگزار کرده است.بهنوش در سال 1375 به تدریس پیانو مشغول شد و کنسرت های آموزشی متعددی برای شاگردان خود در فرهنگسرای نیاوران و مدرسه ی خرد، برگزار کرد.

unnamed
سرپرست گروه موسیقی نواک که همکاری با دلبر حکیم آوا در  تدوین کتاب  "سلفژ مقدماتی" را نیز در کارنامه خود دارد  کنسرت های برای نوازندگان بنام ایرانی و خارجی، از جمله دلبر حکیم آوا و آرام تالیان را تاکنون برگزار کرده است.
پانیذ فریوسفی نیز که آهنگسازی قطعات این کنسرت را برعهد داشته نوازنده ويولن ، مقدمات موسيقي را نزد پدر مرحوم استاد شهريار فريوسفي و مادر هنرمند خانم فهيمه اسماعيلي فرا گرفت. او در هنرستان موسيقي تهران زير نظر استاد سياوش ظهيرالديني به آموختن ويولن پرداخت و در کنسرواتوار کميتاس در کشور ارمنستان زير نظر استاد و نوازنده چيره دست ويولن روبن کاسميان با ديپلم قرمز فارغ التحصيل شد.  وی هم اکنون علاوه بر اجراهاي گوناگون و ضبط آثار مختلف ، در دانشکده موسيقي هنر هاي زيباي دانشگاه تهران ، دانشگاه جامع علمي کاربردي و موسسه موسيقي نواک تدريس مي کند و رهبري ارکستر زهي هنرستان موسيقي دختران را نيز بر عهده دارد.
شاد شاد ، گلزار ، صلح ، دو قطعه انتخابی{سنگ و سنگ ،موسیقی محلی شمالی قاسم آبادی} از جمله اهنگ های است که این گروه موسیقی اجرا می کند .
گفتنی است کنسرت  نمایش موزیکال  " آوای نواک " از  تاریخ چهارشنبه  ششم اسفند ماه ساعت 20 در سالن  خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران به مدت 4 شب  برگزار می شود  و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره     22803631  - 26120206تماس حاصل نمایند.
کد خبر: 227697

وب گردی

وب گردی