ایسکانیوز :سونی به دلیل ضررهای فراوان مجبور شد برند وایو و خط تولید لپ‌تاپ‌های خود را به شرکت دیگری بفروشد. بسیاری از کاربران پروپاقرص سامورایی از این کار سونی دلسرد شدند ؛ هرچند به نظر می‌رسد کمپانی ژاپنی هنوز هم قصد دارد مخاطبان لپ‌تاپ‌ها و تبلت های عظیم‌الجثه را غافلگیر کند.

اکسپریا Z4 تبلت ، ساخته جدید سونی است و جانشین خلف وایو. تبلتی 10 اینچی که تنها 6.1 میلی‌متر ضخامت دارد و از این حیث در رقابت مستقیم با آیپد ایر 2 قرار می‌گیرد. جالب اینجاست که محصول سونی تنها 393 گرم وزن دارد. به‌مانند دیگر ساخته‌های سونی ضد آب است ، قابلیت استفاده از 4G دارد و به اندروید آب‌نبات‌چوبی مزین شده.

vs02-23_1555cxs.0


اما ویژگی اصلی تبلت جدید سونی ، توجه ویژه سازندگان آن به‌تمامی قشرهای جامعه و به‌خصوص شاغلان بوده است. اکسپریا Z4 تبلت نه‌تنها از کیبورد بلوتوث مخصوص سونی استفاده می‌کند ، بلکه کاربران می‌توانند از پکیج کامل آفیس مایکروسافت که شامل نرم‌افزارهایی همچون ورد و اکسل است نیز استفاده کنند. البته بعضی از تحلیلگران از کیبورد این محصول انتقاد کرده و آن را غیرقابل انعطاف خوانده‌اند.

سونی حتی لانچر مخصوصی را برای آن تهیه‌کرده و سعی داشته تا جای ممکن محیط یک رایانه را برای مخاطب تداعی کند ، طوری که لانچر شباهت بی‌حدوحصری به رابط کاربری ویندوز دارد!

غول ژاپنی همیشه توجه ویژه‌ای به سخت‌افزار داشته و اکسپریا Z4 تبلت هم از این قاعده مستثنا نیست. پردازنده اسنپ دراگون 810 ، وضوح تصویر 2K (2560 در 1600) و باتری 6000 میلی‌آمپری ، ازجمله دیگر ویژگی‌های تبلت مذکور است.
کد خبر: 232907

وب گردی

وب گردی