ایسکانیوز+پلاس+/ دو سال پیش خبر ازدواج یک زوج هنری از عرصه اجرا در صدا و سیما بسیاری از اصحاب رسانه را متعجب کرد. زیرا تفاوت های اخلاقی, سنی و همخو بودن در یک سری از ویژگی ها  که زیاد هم خوشایند در زندگی زناشویی نیست مثل غرور, بسیار چشم گیر بود. اما این زوج با حضور در چندین برنامه تلویزیونی و ابراز علاقه ای متفاوت به یکدیگر در برنامه های رسانه ی ملی اندک اندک به زوج نمونه تبدیل شدند تا جایی که در برنامه ی ویژه خانواده در شبکه دو حاضر شدند و سعی بسیاری بر مطرح کردن آن ها به عنوان الگوی ازدواج نمونه شد. مدت زیادی نگذشت تا خبر طلاق و جدایی آن ها از سمت زوجه در مطبوعات اعلام و بار دیگر موجی از حرف و حدیث ها را در میان افراد جامعه به وجود آورد.

آزاده نامداری و فرزاد حسنی این زوج بودند که در مصاحبه تلویزیونی در برنامه ی زنده باد زندگی, نامداری دلیل انتخاب و ازدواج با فرزاد حسنی را یک جمله اعلام کرد و آن این بود که : او به من گفت تنها دلیل ازدواجش آشنایی با من بوده است و من فکر می کنم این دلیل کاملا کافی است برای بله گفتن به او.شوق و اشتیاق نه تنها در این برنامه بلکه در سایر برنامه ها در چهره ی آزاده نامداری از وصلت با فرزاد حسنی موج می زد تا اینکه او اولین کسی از آن دو بود که هیاهوی طلاق و جدایی را به رسانه ها و مطبوعات کشاند.

نامداری طی مصاحبه ای دلیل جدایی خود از حسنی را رهایی از زندگی که سراسر جنگ و حضور دیگران بوده اعلام کرد و بعد از آن سعی بسیاری در خوشحال نشان دادن خود داشت و در این راه از شبکه اجتماعی خود (اینستاگرام) بسیار استفاده کرد. یک روز تصاویر خود را در مهمانی ها منتشر کرد و گفت حالم خوب است؛ روز دیگر از کارت مشاور خود عکسی گرفت و یادداشت گذاشت که این روزها به کمک مشاورم سرپا هستم؛ بار دیگر عکسی از گذشته ها گداشت و از دلتنگی هایش با عکاس عکس گفت اما نکته قابل توجه در میان تمامی این پست ها این است که آن ها موقتا روی صفحه او قرار می گیرد. و بعد از چند ساعت یا نهایتا یک روز پست به طور کامل حذف می شود.

در میان تمام این هیاهو ها بارها از حسنی خواسته شد که کلامی بگوید و از حیثیت خود دفاع کند اما او تن به مصاحبه نداد و ترجیج داد که سکوت کند. فقط در یکی از اعیاد به همراه خانواده ی خود در برنامه ی تلویزیونی شبکه سه حاضر شد و نشان داد که شایعه ها و انتقادها خدجه ای به او و موقعیت شغلی او وارد نکرده است.

اما اتفاق تازه ای چند روز پیش اذهان عموم مردم را به خود منعکس کرد و آن انتشار عکسی در صفجه اینستاگرام نامداری بود که چشم آسیب دیده ی او بود که در یادداشت زیر عکس اینگونه عنوان کرده که عکس از زمان تاهل او با حسنی است و توسط او مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که در ادامه آورده می شود:

CYMERA_20150323_223752CYMERA_20150323_223728

 

 

این پست هم همانند سایر پست های این چنینی نامداری بعد از چند ساعت از صفحه شخصی او حذف شد. به نظر می رسد هدف او متشنج کردن فضای رسانه ایی بر علیه حسنی است و چرا او ناکامی هایش را در رسانه و پخش نشدن برنامه به  حسنی ربط می دهد و در ادامه او را به نوعی تهدید می کند به فاش کردن فایل های صوتی نکته ی کاملا مبهمی است.

کماکان از حسنی خواستیم تا طی مصاحبه ای از خود و آبرویی که بازیچه ی نامداری شده است دفاع کند اما او بازهم سکوت را انتخاب کرد.
کد خبر: 243922

وب گردی

وب گردی