تهران-ایسکانیوز: با پیگیری مسئولان دانشگاه آزاد و پیام‌نور، مشکل دسترسی نداشتن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور برای ثبت‌نام بن کتاب الکترونیک نمایشگاه کتاب تهران، دیروز مرتفع شد. با رفع مشکل پایگاه نمایشگاه کتاب تهران دانشجویان می توانند مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.بنابراین دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور و دانشگاه آزاد که  پیامی مبنی بر ارسال نشدن لیست دانشجویان از دانشگاه‌های مذکور دریافت کرده اند، با تأیید مسئولان بخش خدمات دانشجویی دانشگاه آزاد و مسئولان اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور می‌توانند تا ساعاتی دیگر ثبت‌نام خود را نهایی کنند. مطابق با بودجه در نظر گرفته شده در نمایشگاه کتاب تهران نزدیک به 100 میلیارد ریال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این منظور تخصیص داده شده که از این مبلغ برای هر دانشجو و طلبه 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است و متقاضیان با واریز مبلغ 40 هزار تومان، بن کارت الکترونیک 80 هزار تومانی دریافت می‌کنند.

تهران-ایسکانیوز: با پیگیری مسئولان دانشگاه آزاد و پیام‌نور، مشکل دسترسی نداشتن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور برای ثبت‌نام بن کتاب الکترونیک نمایشگاه کتاب تهران، دیروز مرتفع شد.
با رفع مشکل پایگاه نمایشگاه کتاب تهران دانشجویان می توانند مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.بنابراین دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور و دانشگاه آزاد که  پیامی مبنی بر ارسال نشدن لیست دانشجویان از دانشگاه‌های مذکور دریافت کرده اند، با تأیید مسئولان بخش خدمات دانشجویی دانشگاه آزاد و مسئولان اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور می‌توانند تا ساعاتی دیگر ثبت‌نام خود را نهایی کنند.
مطابق با بودجه در نظر گرفته شده در نمایشگاه کتاب تهران نزدیک به 100 میلیارد ریال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این منظور تخصیص داده شده که از این مبلغ برای هر دانشجو و طلبه 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است و متقاضیان با واریز مبلغ 40 هزار تومان، بن کارت الکترونیک 80 هزار تومانی دریافت می‌کنند.

کد خبر: 252085

وب گردی

وب گردی