تهران- ایسکانیوز: شبکه علم و فرهنگ با برنامه «سینما ویژن» به بررسی رویدادهای اولین جشنواره مستقل بین‌المللی فیلم فجر می‌پردازد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن صدخسروی - تهیه‌کننده برنامه «سینما ویژن» - از پخش این برنامه در زمان برگزاری اولین جشنواره‌ی مستقل بین‌المللی فیلم فجر خبر داد و افزود: این برنامه قصد دارد در طول برگزاری جشنواره مزبور با مسؤولان وزارت ارشاد و سینمای ایران درباره افق سینمای ایران، فیلم‌سازان و چشم‌انداز مسؤولان برای پیشرفت‌های کمی و کیفی تولیدات سینمایی گفتگو کند.

وی با تاکید بر حضور کارشناس سینمای ایران و جهان در برنامه افزود: بیش از 30 فیلمساز که به بخش مسابقه راه یافته اند، 18 تهیه‌کننده معتبر خارجی و 100 خریدار خارجی فیلم‌های ایرانی، در جشنواره مزبور حضور دارند که سعی می شود با آنها در برنامه سینما ویژن گفتگو کنیم.

تهیه‌کننده «سینما ویژن» از وجود کارگاه‌های آموزشی و تخصصی نمایش فیلم و جلسات توجیهی بعد از اکران فیلم‌ها خبر داد و افزود: گزارش‌هایی از این نشست‌های تخصصی در این برنامه نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

صدخسروی از پردیس سینمایی پارک ملت به عنوان استودیو تلویزیونی برنامه «سینما ویژن» یاد کرد و افزود: این برنامه که با اجرای علی اسدی و گزارش‌های آیدا امیری پخش می‌شود، گزارش‌هایی از بازار فیلم ایران را به مخاطبان عرضه می کند.
کد خبر: 257193

وب گردی

وب گردی