تهران-ایسکانیوز: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  گفت:متاسفانه  عده ای در مجلس  نگذاشتند وزیر حرف خود را بیان کند و با جو سازی  او  را متهم به دروغ کردند؛ برخوردها  در شان و حق او نبود.

عابد فتاحی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز  در تصریح حضور  وزیر کشور و شرایط داخلی  مجلس گفت:در مجلس با دوپدیده روبرو بودیم که  یک طرف وزیر کشوری که بسیار تحت فشار بود و طرف دیگر  عده ای از نمایندگانی که با التهاب و حساسیت خاص سرپا ایستاده  و شعار می دادند و می‌گفتند حتما باید به ما ثابت کنی که چه کسانی در مجلس از پول های کثیف استفاده کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عقب نشینی رحمانی فضلی و بیان اینکه مباحث مطرح شده جو سازی رسانه ای بوده است گفت: وزیر  مجبور شد آن اظهارات را بیان کند  چرا که می دانست نمایندگان نمی خواهند به حرفش گوش بسپارند کما اینکه نمایندگان خوب می‌دانستند که وزیر اسم و لیستی ندارد و متاسفانه  عده ای در مجلس با جوسازی  نگذاشتند وزیر حرف خود را بیان کند او  را متهم به دروغ  گویی کردند و  برخوردی که با رحمانی فضلی  در مجلس اتفاق افتاد در شان و حق او نبود.

نماینده مردم ارومیه درمجلس تصریح کرد:وزیر در برار حملات برخی نمایندگان برای  بیان اسامی نمایندگانی که از پول های کثیف برای ورود به مجلس استفاده کرند گفت چنین ادعایی مبنی بر در دست داشتن اسامی یا لیست افراد نداشته که بخواهد اکنون اعلام کند .

فتاحی  با اشاره به صحبت‌های رحمانی فضلی در مجلس  گفت: وزیر کشور تاکید کرد که پیرامون پول های کثیف از طریق  قاچاق  صرفا هشدار داده که نباید وارد کشور شود و هرچند صحبت های وزیر کشور با محدودیت بیان شد اما مطمئنا وحشتی را در دل افرادی که از این منابع برای پیشبر د اهداف خود  استفاده می کنند انداخته است.

وی با بیان اینکه حق نمایندگان است که از حریم شخصی خود و اعتبار مجلس دفاع کنند تاکید کرد: دفاع از حریم شخصی باید با اراده و عملی پاک  انجام شود نه اینکه با رفتار نامناسب منجر  به در پوش گذاشتن بر مسائل شوند.

وی با اشاره به اعتراض  نمایندگان نسبت به دفاع خود از اظهارات وزیر بیان کرد: در پایاین جلسه به آقای رحمانی فضلی گفتم احسنت  به شما که از این جریان پرده برداشتید  اما  در انتقاد به  من گفتند که داری به نظام خیانت می کنی ولی معتقدم که  وزیر با پرداختن به بحث رواج پول های کثیف در جامعه  به نظام آبرو داد .
کد خبر: 257482

وب گردی

وب گردی