مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از آتش سوزی محدود در هتل هما این شهر و مهار آن خبر داد و گفت: این عملیات طبق روال عادی عملیات های اطفاء حریق، با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، فرجام دانش گفت: آتش سوزی در هتل هما بندرعباس وسیع نبوده است و با تلاش نیروهای آتش نشانی این عملیات با موفقیت و بدون خسارت جانی به پایان رسید.

او تاکید کرد: این حریق که از طبقه دوم هتل و در یکی از دفاتر کاری آن آغاز شد، در ساعت 19 و 10 دقیقه شامگاه سه شنبه به مرکز 125 آتش نشانی بندرعباس اطلاع داده شد و عوامل آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حاضر و وارد عملیات اطفاء شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: آتش سوزی پس از انجام عملیات نجات مسافران و در کمتر از یک ساعت، کنترل شد و اکنون این محل روال عادی فعالیت های خود را دنبال می کند.

دانش با بیان اینکه این حادثه وسعت چندانی نداشته و در زمان کوتاهی عملیات اطفاء و امداد پایان یافته است، تصریح کرد: این آتش سوزی خسارات مالی زیادی نیز به بار نگذاشته است.

او عمل نکردن سیستم اطفاء حریق این هتل را علت اصلی آتش سوزی دانست و گفت: این موضوع در دست بررسی قرار دارد.

دانش بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در ساختمان ها و به ویژه مکان های دارای سکنه زیاد مانند هتل ها و مجتمع های بزرگ تاکید کرد.

گفتنی است؛ هشتم و نهم مرداد ماه جاری نیز دو آتش سوزی در مجتمع تجاری ستاره جنوب و هتل هرمز بندرعباس رخ داد که در این دوحادثه پنج نفر از شهروندان جان خود را از دست داده و حدود 30نفر نیز مصدوم شدند.

20102
کد خبر: 313940

وب گردی

وب گردی