رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر و کشف 13 کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ سید رسول صمدی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان، ماموران پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات اطلاعاتی، از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط این دو باند به استان گیلان مطلع شده و پس از دو مرحله عملیات مجزا، تمامی اعضای باندها را دستگیر کردند.

او افزود: در عملیات اول یکی از توزیع کنندگان با جاسازی سه کیلوگرم تریاک در پشت داشبورد یک دستگاه خودروی سمند آن را به گیلان وارد و در شهرستان صومعه سرا در هنگام تحویل مواد مخدر به دو نفر دیگر دستگیر شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان درخصوص عملیات دوم نیز گفت: طی این عملیات سه توزیع کننده مواد مخدر با جاسازی 10 کیلوگرم تریاک در پشت چراغ عقب خودروی پیکان وانت به گیلان آمده و به محض ورود به استان در محور قزوین - رشت توقیف و دستگیر شدند.

سرهنگ صمدی با اعلام اینکه طی این دو عملیات شش نفر دستگیر ، سه دستگاه خودرو توقیف و مقدار 13 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شد، از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر بطور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم گیلان درحوزه مواد مخدر است.

20102
کد خبر: 320778

وب گردی

وب گردی