رییس شورای عالی استان‌ها درباره برگزاری انتخابات ریاست شورای شهر تهران به صورت غیرعلنی گفت: به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها برگزاری انتخابات به صورت غیرعلنی را به صلاح شوراها نمی دانم.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، غلامرضا بصیری پور در این باره گفت: معتقدم اعضای  شورا  نمایندگان مردم هستند و خود مردم نزدیکترین افراد به شوراها، به همین دلیل حق دارند که بدانند نمایندگانشان چه تصمیمی می گیرند. اگر مسائل شوراها سیاسی شود، قطعا این موضوع به صلاح هیچ شورایی نخواهد بود؛ شورایی اگر تصمیم بر برگزاری انتخابات هئیت رئیسه به صورت غیرعلنی دارد، می‌تواند تصمیم بگیرد و هر طور می خواهد عمل کند، اما این شیوه به صلاح نیست.
او با تأکید بر شفافیت عملکرد و اطلاع رسانی به مردم گفت: در جلسات غیرعلنی شورای شهر هر حرفی نمایندگان دارند می توانند بگویند؛ اما در جایی که تصمیم گیری انجام می شود باید مردم بدانند. بی تردید این شفافیت و برگزاری انتخابات 100 درصد علنی به سود مردم خواهد بود.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران پس از پایان یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در خصوص برگزاری انتخابات هئيت رئیسه شورای شهر تهران در سال سوم، چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: این انتخابات در ۸ شهریور ماه و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

کد خبر: 323505

وب گردی

وب گردی