پزشکیان با بیان اینکه وقتی جریانی از یک روند اجرایی به شدت دفاع می کند باید در قبال رفتارهای نادرست او پاسخگو باشند، تأکید کرد: تا زمانی که واقعا جریاناتی که مملکت را اداره می کنند مسئولیت اقدامات را نپذیرند،دبه کردن بهترین کار است که بگویند ما نبودیم.

مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره  برائت شدید الحن اصولگرایان نسبت به عملکرد  احمدی نژاد گفت: باید از آنها پرسید چرا در آن 8 سالی که سکان دار بود حمایت کردند و اکنون  آنها هستند که باید جواب دهند چرا دفاع می کردند و دلواپس نمی شدند.

نماینده مردم تبریز در مجلس  ادامه داد: بالاخره از همان ابتدا روند غلطی که  دولت گذشته در پیش گرفت  مشخص بود اما اصولگرایان تمام قد از اقدامات انجام شده  حمایت کردند.

پزشکیان با بیان اینکه وقتی جریانی از یک روند اجرایی به شدت دفاع می کند باید در قبال رفتارهای نادرست او پاسخگو باشند تأکید کرد: تا زمانی که واقعا جریاناتی که مملکت را اداره می کنند مسئولیت اقدامات را نپذیرند،دبه کردن بهترین کار است که بگویند ما نبودیم.

وی  افزود :  اصولگرایان حتی در یک مناظره تلویزیونی که به آنها می گفتند احمدی نژاد با شما تفاوت سلیقه و دیدگاه دارد  نمی پذیرفتند و  عده ای می خواستند بگویند سلیقه رییس دولت نهم و دهم از ما جدا نیست گفت  و این  هجمه های که علیه احمدی نژاد  صورت می گیرد به این دلیل است که  رفتارها غیرقابل دفاع است ولی آن موقع به لحاظ در دست داشتن قدرت و آشکار نشدن مسائل همچنان بهآن پافشاری داشتند.

پزشکیان  با اشاره به انتقادات نسبت به عملکرد دولت تدبیر و امید گفت: از روز اول صدا و سیما ، رسانه و مجلس از دولت تدبیر و امیدانتظار پاسخگویی دارند و این  در حالی است که  دولت نهم و دهم 8 سال خدمت کرد و کسی به این فکر نیفتاد که باید جوابگو ی کارشکنی ها  و رفتارهای نادرست  او باشد و حتی وقتی هم که ما سوال می‌کردیم می‌گفتند  دیگر کارش تمام شده بگذارید برود!  این سوال پیش می آید چرا نباید جواب می دادند؟

این نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به نامه 80  اقتصاددان مبنی بر غلط بودن مشی اقتصادی دولت گفت: چرا وقتی اقتصاددان های کشور به احمدی نژاد نوشتند این روش اقتصادی غلط است کسی در مجلس داد نزد و حتی آقایی که سررشته از اقتصاد نداشت گفت من خودم اقتصاد دانم بیا با هم بنشینیم و بحث کنیم.

وی گفت: 80 اقتصاددان در نامه ای روش اقتصادی دولت را غلط اعلام کردند اما احمدی نژاد کل قانون بودجه را گفت قبول ندارم و هیچ کس وی را به میدان پاسخگویی نکشاند و کسی به او نگفت چرا قانون کشور رااجرا نمی کنی .

گفتنی است،  اخیرا اصولگرایانی که پیش از این حامی سرسخت روش  و منش  شخص احمدی نژاد بودند ادبیات خود را  تغییر داده  اده اند به گونه ای که   کریمی‌اصفهانی دبیرکل جمعیت اصناف و بازار در مصاحبه ای عنوان کرد؛  احمدی‌نژاد 8 سال به جای ریاست جمهوری شعبده‌بازی کرد و همه را فریب داد و همچنین حبیبی دبير کل حزب موتلفه اسلامي  شکست انتخاباتی اصولگرایان در سال 92 را به خاطر حمايتشان از احمدي نژاد عنوان کرد.

203/201
کد خبر: 329764

وب گردی

وب گردی