نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات پیش رو آماده است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت، این نیرو برای برقراری امنیت دو انتخابات بزرگ و پرشور در زمستان امسال آماده است و با حضور مستمر و گسترده ناجا، این انتخابات بزرگ به بهترین نحوه ممکن برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، سردار اسکندر مومنی در صبحگاه مشترک یگان های ویژه افزود: در سال جاری، ماموریت بزرگ برقراری نظم و امنیت و ایجاد تسهیلات را برای زائران حسینی در سراسر کشور داریم و امیدواریم این ماموریت که برعهده یگان های ویژه است، به خوبی انجام شود.

او با عرض تسلیت به خانواده جانباختگان فاجعه منا گفت: یگان ویژه، یک یگان خدمتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و دارای ویژگی های خاص است.

مومنی، انقلابی و با انگیزه و حرفه ای بودن و آشنایی با تکنیک ها و تاکتیک های روز دنیا در اجرای ماموریت ها، داشتن تجهیزات مناسب ماموریتی و قدرت تحرک و آمادگی در اجرای ماموریت ها در هر نقطه از ایران را از ویژگی های این یگان برشمرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا آمادگی دارد تا ضمن فراگرفتن آموزش ها، با آمادگی کامل به حریم قانون شکنان ورود کند تا در راستای ایجاد امنیت مردم، ماموریت خود را به سرانجام برساند.

مومنی افزود: دشمن نمی تواند حتی به ذهن خود خطور کند که برخوردی داشته باشد اگر این اتفاق بیافتند به بهترین شکل ممکن مقابله خواهد شد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

20102

کد خبر: 500407

وب گردی

وب گردی