ولایتی: در اجرای توافق هسته‌ای باید مراقب باشیم که همه به عهد خود وفا کنند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در اجرای توافق هسته ای باید مراقب باشیم که همانطور که جمهوری اسلامی به عهد خود وفا کرد همه به عهد خود وفا کنند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار با وزیر خارجه لبنان در جمع خبرنگاران در مورد آغاز اجرای توافق هسته ای از امروز اظهار داشت: بدون تردید آنچه در مورد مسئله هسته ای وجود دارد این است که روال قانونی را باید طی کند و همانطور که در مجلس مرحله مورد نظر را گذراند در هفته های آینده غربی ها به ویژه آمریکایی ها می توانند حسن نیت خود را نشان دهند یا کاری مثل گذشته کنند که مردم ایران به آن شک کنند.
وی افزود: در اجرای توافق هسته ای باید مراقب باشیم که همه به عهد خود وفا کند و انتظار جمهوری اسلامی ایران این است که همانطور که ما به عهد خود وفا کردیم طرف مقابل به عهد خود وفا کند.
ولایتی بیان داشت: هر تصمیمی در کشور مسیر قانونی خود را دارد و آنچه مهم است اینکه طرف مقابل به وظایف خود عمل کند چرا که ایران هیچ ابهامی در مورد تصمیمات کلانی که باید گرفته شود و همینطور در اجرای مقررات ندارد.

ولایتی گفت: این خط مبارزه این زنجیره مقاومت در برایر صهیونیست و تروریست خطی منسجم و محکم است و توانسته است مقاومت را در منطقه زنده نگاه دارد.

ریس مرکز تحقیقات استراتژی تصریح کرد: فرقی بین تروریست ها و صهیونیست ها وجود ندارد. هر دو دشمن بشریت و مسلمانان هستند،
روابط دو کشور رابطه برادرانه است، روابط باید تقویت شود و این روابط موجود به نفع دو کشور بوده، امیدورایم ملت سوریه بتواند به پیروزی برسند.

ولایتی بیان داشت: مقابله با تروریست باید منطقه ای باشد، امیدواریم در عراق نیز شکست تروریست ها حاصل شود.

وی گفت:امیدورایم انتخابات ریاست حمهوری لبنان طبق خواست ملت لبنان انجام شود.

201/202

کد خبر: 502294

وب گردی

وب گردی