باید ترورریسم را ریشه کن کنیم/ ایران می‌تواند به لبنان کمک کند

وزیر امور خارجه لبنان گفت: ما باید مسولیت اول خود را در مقابله با تروریسم بدانیم و آن را بر عهده داشته باشیم و این امر را ریشه کن کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان بعد از دیدار با علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران گفت: در سفر به ایران شاهد پیشرفت تهران بر اساس اصول ثابت این کشور هستیم، امروز در خصوص انتظارات خود به عنوان دو کشور مقاوم صحبت کردیم، ما باید مسولیت اول خود را در مقابله با تروریست بدانیم و آن را بر عهده داشته باشیم و این امر را ریشه کن کنیم.
وی بیان داشت: ما قدرت لازم را برای ریشه کن کردن در اختیار داریم، الگویی که می تواند با تروریست تکفیری مقابله کند، هم توان مردمی هم توان نظامی و هم توان فکری است.

وزیر خارجه لبنان تصریح کرد:مسولیت دوم ما در کنار مقابله با تروریست پیشرفت و توسعه است، با توجه به وارد شدن ایران به مرحله جدید، که میتواند توانمندی خود را عرضه کند میتوانیم از این توانمندی استفاده کنیم، و ایران میتواند به لبنان کمک کند.

وی اضافه کرد: از ایران برای آنچه در مقابله با اسرائیل و تروریست ارائه داد تشکر می کنیم.

وی بیان داشت: لبنان به عنوان عضو ائتلاف مبارزه با تروریست ، دعوات می کند تا نظر واحدی باشد و همگان در این ائتلاف شرکت کنند.

201/202

کد خبر: 502301

وب گردی

وب گردی