تهران-ایسکانیوز: جمشید جهانزاده بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما شرایط را برای فعالیت در تئاتر مناسب نمی بیند.

جمشید جهانزاده، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر که زمانی یکی از بازیگران پرکار سینما محسوب می شد درباره فعالیت این روزهایش در تئاتر به خبرنگار ایسکانیوز گفت: شرایط را برای فعالیت در تئاتر مناسب نمی بینم.

این بازیگر در این باره ادامه داد: سال گذشته در یک نمایش به کارگردانی فرزندم  بازی کردم و طبق قوانین قید شده در فراخوان جشنواره قرار بود در یکی از سالن های تعیین شده اجرا برویم که در کمال تعجب این اتفاق نیفتاد و ستاد جشنواره به قوانین جشنواره وفادار نماند.

این هنرمند ادامه داد:پس از پیگیری های انجام شده و گذشتن از همان هفت خوان مرسوم و معروف به سراغ مدیر وقت تئاتر شهر رفتم و ایشان نیز بر خلاف قول هایی که پیش از جشنواره به به ما داده بود از همکاری با ما سر باز زد و از ما خواست خودمان شخصأ برای یافتن سالن اقدام کنیم که در نهایت آن نمایش به اجرای عموم نرسید!

جهانزاده درباره فعالیتهای آینده اش در زمینه تئاتر گفت: تا شرایط را از هرنظر مناسب نبینم در هیچ نمایشی بازی نخواهم کرد.

جمشید جهانزاده پدر نوید جهانزاده است که اکنون با نمایش "سقوط" نوشته آرتور میلر به کارگردانی بابک عبدالملکیان در تماشاخانه استاد مشایخی به روی صحنه است.جمشید جهانزاده به جز فعالیتش در عرصه تئاتر در سینما و تلویزیون نیز فعال است. "علی و دنی" "عبور از تله" " سرزمین آرزوها" "جنگ نفکش ها" و "کشتی آنجلیکا" فیلمهایی هستند که جمشید جهانزاده در آنها به ایفای نقش پرداخته است

 
کد خبر: 50990

وب گردی

وب گردی