ایمنی  همه  هیات‌های مذهبی بررسی می شود

معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: تمامی هیئت‌های مذهبی از لحاظ ایمنی مورد بازبینی قرار گرفته اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر مجتبی عبداللهی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در ایام عاشورا و تاسوعا اظهار داشت: سازمان آتش نشانی به تمامی هیئت های مذهبی سرکشی کرده و به هیات هایی که نیاز به کپسول آتش نشانی داشته اند، کپسول ارائه کرده است. همچنین این هیئت ها از لحاظ ایمنی مورد بازبینی قرار گرفته اند.

او افزود: به تمامی مناطق شهر تهران ابلاغ شده تا از تکایای سطح شهر بازدید کنند تا اگر توصیه ای برای ایمنی بیشتر لازم باشد، انجام شود به دلیل اینکه احتمال بروز طوفان و باد شدید است، تمامی داربست ها و چادرها مورد بازبینی قرار گرفته است.

عبداللهی با بیان اینکه با توجه به افزایش زباله در ایام عزاداری محرم تمامی هیئت ها به مخزن زباله و کیسه تجهیز شده است، گفت: در نزدیکی هیئت های مذهبی نیروهای خدمات شهری برای جمع آوری زباله مستقر شده اند .

معاون شهردار تهران با اشاره به افزایش زباله در ایام محرم گفت: در این ایام حجم زباله و استفاده از ظروف یک بار مصرف در سطح شهر به شدت افزایش پیدا می کند که نیروهای خدمات شهری آمادگی لازم را برای جمع آوری زباله دارند و در شیفت های مختلف اقدام به جمع آوری خواهند کرد .

105105

کد خبر: 533139

وب گردی

وب گردی