طرح پایش سلامت کانون هلال احمر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پردیس

دبیر کانون هلال احمر دانشجویی واحد پردیس با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت اعضا و داوطلبان هلال احمر واحد پردیس گفت: این طرح برای دومین بار طی دو روز ، نهم و دهم آبان ماه 94 اجرا شود.

الهام نظری دبیر کانون هلال احمر دانشجویی واحد پردیس بیان کرد: با توجه به اینکه افراد سازماندهی شده در دانشگاه داوطلبان دانشجویان، کارکنان و اساتید هستند تصمیم به پایش سلامت از طریق اجرای این طرح گرفتیم.

نظری در خصوص سطوح اجرای این طرح ابراز کرد: این سطوح شامل بینایی سنجی، کنترل قد و وزن، انجام تست‌های داخلی نظیر کنترل بیماری‌های دیابت، فشار خون و ... بود.

نظری اضافه کرد: پس از پایش افراد در مرحله اول در صورت وجود مشکلات حاد و نیاز به درمان آموزش‌های لازم نیز ارائه شد.

وی با بیان اینکه منعی برای شرکت داوطلبان در طرح پایش وجود ندارد اظهار کرد: در مرحله اول پزشک عمومی اجرای طرح پایش را بر عهده داشت و در صورت وجود مشکل در مرحله دوم افراد شناسایی شده به پزشکان متخصص ارجاع داده خواهند شد.

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر واحد پردیس ادامه داد: در این طرح نیز از جوانان علاقه مند نیز عضوگیری به عمل آمد.

نظری با اعلام اینکه در این طرح 284 توسط تیم هلال احمر پایش شدند بیان کرد: در این طرح 187 نفر در سنجش سلامت و 97 نفر توسط پزشک جمعیت هلال احمر ویزیت شدند.

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر در مرحله دوم طرح ابراز کرد: با توجه به استقبال دانشجویان، کارمندان و اساتید، طرح پایش سلامت در دوره های بعد نیز ادامه خواهد داشت.

20101

کد خبر: 544847

وب گردی

وب گردی