اخاذی  زن خلافکار  با گرفتن فیلم از مردان و تهدید به پخش کردن

زنی جوان با همدستی دو خلافکار با تهیه فیلم از مردان از آنها اخاذی می‌کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه شرق ، فردی روز چهارم ماه جاری با مراجعه به دادسرای ناحیه ٣٤ تهران در شکایتی عنوان کرد دو مرد و یک زن، ضمن ضرب‌وشتم او اقدام به زورگیری اموالش کرده‌اند و با تهیه فیلم قصد اخاذی از او را دارند.
شاکی پس از معرفی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ١٤ روز حادثه همسر یکی از دوستانم به نام مریم با من تماس گرفت و گفت: «عباس با شما کار دارد؛ می‌توانی به منزل ما بیایی؟»؛ از او خواستم گوشی را به عباس بدهد تا با او صحبت کنم ولی اصرار کرد عباس حالش خوب نیست و نمی‌تواند صحبت کند. به همین علت به منزل عباس در منطقه شادآباد رفتم. به محض ورود به خانه، ناگهان دو مرد روی سرم ریختند و با قمه و چاقو مرا تهدید کردند. یکی از افرادی که قمه در دست داشت و مشخص بود رئیس آنهاست، به‌زور لباس‌هایم را از تن درآورد و از من فیلم‌برداری کرد. آنها علاوه بر گرفتن تمامی وجوه نقد همراهم، کارت عابربانک مرا نیز گرفتند. مریم همراه یکی از آنها از خانه بیرون رفت. پس از مراجعه مجدد آنها به خانه متوجه شدم که به یک طلافروشی رفته و با پول من خرید کرده‌اند. آنها مرا ساعت ٢١:٣٠ رها اما تهدید کردند فقط ٢٤ ساعت فرصت دارم تا پول بیشتری برایشان تهیه کنم و در غیراین‌صورت فیلم مرا بین اقوام و دوستانم پخش خواهند کرد».

کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت عباس و مریم، در تحقیقات نامحسوس از محل، اطلاع پیدا کردند چندی‌پیش عباس از مریم جدا شده بود و درحال‌حاضر مریم تنها زندگی می‌کند و افراد مختلفی به منزل مریم رفت‌وآمد دارند که همین موضوع باعث اعتراض و ناراحتی آنها شده است. کارآگاهان با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده از وضعیت زندگی مریم، این زن ٣٢ساله و یکی دیگر از متهمان به نام سامان (٢٢ساله) را دستگیر کردند. سامان و مریم در بازجویی‌ها گفتند طراحی تمامی اقدامات آنها توسط یکی از مجرمان سابقه‌دار به نام اکبر (٢٨ساله) انجام شده و تهیه فیلم از شاکی پرونده نیز توسط اکبر صورت گرفته است.

مریم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «به درخواست اکبر با شاکی تماس گرفتم و از او خواستم به بهانه ملاقات با عباس به خانه ما بیاید. زمان ورود شاکی به خانه، اکبر و سامان با قمه و چاقو به سمت او حمله‌ور شدند و نقشه‌مان را اجرا کردیم».

سامان با اعتراف به این موضوع که در سه ماه گذشته علاوه بر شاکی پرونده از دو نفر دیگر به همین شیوه و شگرد زورگیری کرده‌اند، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «ابتدا مریم با آنها تماس می‌گرفت. زمانی که آنها به خانه می‌آمدند، من و اکبر که داخل خانه حضور داشتیم، با قمه آنها را تهدید می‌کردیم و اکبر از آنها فیلم می‌گرفت. پس از ضرب‌وشتم و گرفتن اموال، اکبر عنوان می‌کرد باید پول بیشتری تهیه کنند تا او فیلمشان را پخش نکند. از آنجایی که آن دو نفر اکبر را کاملا می‌شناختند از ترس او پول درخواستی او را تهیه کردند».

کارآگاهان با شناسایی محل تردد سرکرده گروه در بوستان الهام در منطقه بلوار فردوس، او را دستگیر کردند. در همان بررسی اولیه سوابق متهم مشخص شد اکبر بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت، کلاهبرداری، نزاع، درگیری و... روانه زندان شده است. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با اعتراف صریح هر سه متهم به اخاذی و تهیه فیلم، آنها برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند».

20106

کد خبر: 547193

وب گردی

وب گردی