هشدار درباره دستگاه‌های فرسوده تله‌کابین توچال

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از قدیمی و فرسوده بودن تله‌کابین توچال انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، محمد حقانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه دویست و هشتم شورای شهر تهران با بیان اینکه تله‌کابین توچال بیش از 40 سال سابقه فعالیت دارد، گفت: اکثر دستگاه‌های این تله‌کابین فرسوده است و احتمال خطر وجود دارد.

او با اشاره به حادثه‌ای که سال گذشته برای سه دختر در پارک ارم رخ داد، افزود: در حین استفاده از تله‌کابین به دلیل فرسوده بودن دستگاه‌های صداهای وحشتناکی تولید می‌شود که مردم می‌ترسند، اگر اتفاقی بیفتد، بسیار غم‌انگیز خواهد بود و باید چاره‌ای در این خصوص اندیشید.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم چوب سوءمدیریت ما را می‌خورند گفت: نباید اجازه بدهیم مشکلی ایجاد شود و بعد به دنبال راه چاره باشیم و حتی گاها مردم یک ساعت و نیم در صف تهیه بلیت می‌مانند و مسوولان تله‌کابین هم تنها هدفشان فروش بلیت است.

حقانی همچنین از لزوم اصلاح پیست اسکی توچال خبر داد و افزود : در روز جمعه 22 آبان‌ماه 5000 بلیت برای تله‌کابین توچال که تنها ظرفیت 2000 نفر را دارد فروخته شد و مردم به دلیل فرسودگی دستگاه‌ها ساعت‌ها در هوای برفی گیر افتادند و باید چاره‌ای اندیشیده شود.

20106

کد خبر: 547597

وب گردی

وب گردی