نجفی: امکانات عالی و مدیریت مدبرانه دلیل موفقیت ورزش دانشگاه‌ آزاد اسلامی است

سرپرست تیم واتر پلوی دانشگاه آزاد گفت:ما مدعی اول قهرمانی هستیم و شرایط بسیار خوبی داریم و رمز موفقیت تیم ما تمرین های مداوم بوده است.

علیرضا نجفی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز در مورد وضعیت فعلی تیمش گفت:تمرینات تیم از اوایل مرداد ماه شروع شده است. ما به اردوهای موثر رفتیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم که می توان گفت رمز موفقیت تیم در اردوهایی است که برای تیم در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: هفته گذشته با برد مقتدرانه مقابل فولاد مبارکه سپاهان جایگاهمان را در صدر جدول تثبیت کردیم. جمعه نیز بازی تقریبا دشواری را مقابل نیروی زمینی ارتش داریم آنها در رتبه دوم هستند و رقابت ما با آنها نزدیک است ،ولی تیم ما آماده ی این دیدار است و مطمئنا پیروز مسابقه خواهد شد.

نجفی در رابطه با حمایت های دانشگاه آزاد از تیم واترپلو گفت: حمایت های دانشگاه آزاد بخش عمده ای از موفقیت ما است،ما در استخر واحد علوم تحقیقات تمرین می کنیم که یکی از بهترین استخر های موجود است و به صراحت باید گفت کمپ تیم واترپلوی دانشگاه ازاد با امکاناتی که دارد حتی از کمپ تیم ملی بهتر است و امیدوارم با قهرمانی جواب این حمایت ها را بدهیم.

601/605/604

کد خبر: 547925

وب گردی

وب گردی