پایان ناکامی‌های چلسی

در روزی که آبی‌پوشان لندنی بر نوریچ‌سیتی غلبه کردند، توپچی‌های لندن در دیداری خارج از خانه مقابل وست‌برومویچ تن به شکست دادند.

به گزارش ایسکانیوز، هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 امروز (شنبه به وقت تهران) با برگزاری 6 دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه یک بر صفر مقابل نوریچ‌سیتی به برتری دست یافت. تک‌گل این بازی را دیه‌گو کاستا در دقیقه 64 به ثمر رساند تا شاگردان ژوزه مورینیو 14 امتیازی شوند و به رده پانزدهم صعود کنند.

چلسی سه بازی قبلی خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته بود.

آرسنال هم در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب وست‌برومویچ شد. توپچی در این دیدار ابتدا با گل دقیقه 28 الیویه ژیرو از میزبان خود پیش افتادند اما در ادامه وست‌بروم با گل‌های جیمز موریسون (35) و میکل آرتتا (40- گل به خودی) نتیجه را به سود خود تغییر داد. همچنین در این بازی سانتی کاسورلا در دقیقه 84 یک ضربه پنالتی را برای آرسنال به هدر داد. شاگردان آرسن ونگر با این شکست 26 امتیازی باقی ماندند و به رده چهارم سقوط کردند. وست‌برومویچ هم 17 امتیازی شد و به مکان دوازدهم صعود کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به ترتیب زیر رقم خورد:

اورتون 4 - استون‌ویلا صفر

نیوکاسل صفر – لسترسیتی 3

ساوتهمپتون صفر - استوک‌سیتی یک

سوانزی 2 – بورنموث 2

در ادامه این رقابت‌ها از ساعت 21 امشب در حساس‌ترین بازی هفته منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد از لیورپولِ تحت هدایت یورگن کلوپ میزبانی می‌کند.

در حال حاضر لسترسیتی با 28 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی به ترتیب با 27 و 26 امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

601/601

کد خبر: 548423

وب گردی

وب گردی