بازدید هیات ارزیابی وزارت بهداشت از دانشکده پرستاری واحد نجف آباد

هیات ارزیابی دانشکده های پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، این هیات که متشکل از دکتر فریبا طالقانی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و عضو بورد پرستاری ایران، دکتر علیمحمدی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر حیدرعلی عابدی عضو شورای راهبردی پرستاری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و مهندس ذکریا مرادی کارشناس و هماهنگ کننده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بود، دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد را از جنبه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فضای فیزیکی، آزمایشگاهها، سالن آموزش مهارتهای بالینی و وضعیت اعضای هیات علمی مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.

دکتر عابدی در پایان این بازدید گفت: گروه ارزشیابی و برنامه ریزی پرستاری معاونت آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت دوره ای از همه دانشکده های پرستاری و مامایی کشور بازدید می کنند تا موقعیت آنها را برای ادامه برنامه های آموزشی مورد بررسی قرار دهند.

عابدی نتیجه بررسی ها از دانشکده پرستاری و مامای واحد نجف آباد را عالی توصیف کرد و گفت: در بخش آموزش بالینی امکانات و تجهیزاتی که در این دانشکده مشاهده کردیم کم نظیر و فرا تر از حد انتظار ما بود. همچنین فضای آموزشی این دانشکده در حد مطلوب و حتی بیشتر از آن بود و باید از این نظر به ریاست دانشگاه نجف آباد و دانشکده پرستاری و مامایی تبریک بگویم. فعالیت اعضای هیات علمی دانشکده هم از سطح خوبی برخوردار است و باید این نکته را هم اضافه کنم که دانشجوها نیز در زمینه های مختلف رضایت کامل داشتند. مجموع این موارد نشان می دهد که در این دانشکده به کوچک ترین موارد هم توجه می شود ضمن اینکه در سطح برنامه ریزی های کلان دانشکده هم رد پای مدیریت صحیح و کارآمد را می توان به خوبی مشاهده کرد.

او همچنین با اشاره به برخی ایرادات جزیی گفت: در زمینه تعداد اعضای هیات علمی نواقصی وجود دارد که حتم دارم در آینده ای نزدیک شاهد برطرف شدن آن خواهیم بود. همچنین در بحث مربی های بالینی به خاطر اشکالاتی که در سیستم مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پرداخت حق الزحمه ها وجود دارد کم کاری هایی مشاهده شد که انشا الله این مورد هم برطرف می شود. در مجموع آنچه که مسلم و محسوس است تلاش بسیار خوب مدیریت و دیگر کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد می باشد که قابل تقدیر و ستایش است.

20104

کد خبر: 548701

وب گردی

وب گردی