ارائه پیشنهاد معافیت مالیاتی حامیان ورزش به مجلس

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد معافیت مالیاتی این حامیان به مجلس ارائه شده که امید است در آینده شاهد تصویب آن به منظور رشد ورزش کشور باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، امیر رضا خادم دردیدار با حامیان ورزش ، روسای هیات های ورزشی و مسئولان ادارات ورزش و جوانان فارس اظهارداشت: باید شرایط حضور برای حامیان ورزش به گونه ای فراهم شود که آنها با تمایل بیشتری در ورزش کشور سرمایه گذاری کنند نه اینکه ناامید شوند.

وی ادامه داد: درشرایط کنونی برخی از حامیان ورزش در بخش خصوصی به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب درزمینه مورد نظر دچار ضرر شده اند که این موضوع زیان هایی را به ورزش کشور وارد می کند و خروج افرادی که می توانستند حامی ورزش باشند،عدم حضور سایر علاقمندان به سرمایه گذاری در ورزش به دلیل ضررکردن حامیان گذشته از جمله این موارد است.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: در شرایط کنونی لازم است باشگاه های خصوصی حامی ورزش به فعالیت در حوزه قهرمانی و همگانی توجه ویژه تر داشته باشند زیرا فعالیت در سطح حرفه ای به دلیل موانع جدی ومشکلاتی که پیش رو هست در بسیاری از موارد برای حامی زیان آور است.

خادم تاکید کرد: اینکه دربخش ورزش علاقمند به حضور بخش خصوصی هستیم اما ازآنها حمایت نمی کنیم معظلی است که امروزه با آن روبرو هستیم و باید برای رفع آن برنامه ریزی شود.

وی سپس از حامیان مالی ورزش بانوان تشکر ویژه کرد و ابراز داشت: افرادی که درلیگ بانوان سرمایه گذاری می کنند قابل تقدیر هستند زیرا که بدون هیچ برگشت مالی سرمایه و تبلیغی در سطح جامعه ،حامی ورزش هستند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: هزینه های که توسط بخش خصوص در ورزش هزینه شده چندین برابر مبالغی می باشد که درکل کشور توسط دولت برای حمایت از هیات های ورزشی درنظر گرفته شده است.

خادم تصریح کرد: باید در ورزش کشور شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که بخش خصوصی امیدوارباقی بماند،فعالیت مولد داشته باشد که این موضوع ازجمله مواردی است که هیات های ورزشی باید برای آن تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها وهیات های ورزشی تلاش درکنار سرمایه گذاری خیرین در ورزش ،زمینه لازم را برای حضوراین افراد در بخش نگهداری و حفاظت اماکن نیز فراهم شود.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان همچنین یادآور شد: درراستای افزایش حمایت بخش خصوصی از ورزش پیشنهاد معافیت مالیاتی این حامیان به مجلس ارائه شده که امید است در آینده شاهد تصویب آن به منظور رشد ورزش کشور باشیم.

604/601

کد خبر: 563129

وب گردی

وب گردی