اکران دوران عاشقی در ونکوور به سانس فوق العاده رسید

«دوران عاشقی» در سالن 750 نفره «سنتیال تیاتر» ونکوور روی پرده رفت.

به گزارش ایسکانیوز فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» در سالن «سنتیال تیاتر» شهر ونکوور روی پرده رفت و برای اولین بار، اکران یک فیلم ایرانی به سانس فوق‌العاده رسید.

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love آخرین ساخته «علیرضا رئیسیان» پس از اکرانی موفق در سینماهای کشور و استقبال تماشاگران از این اثر سینمایی و علی‌رغم محدودیت شدید در سالن‌های نمایشی و تبلیغات محیطی و عدم حمایت دولتی به فروش دو میلیارد و 700 میلیون تومان رسید؛ روز 22 آذرماه جاری (13 دسامبر 2015) توسط شرکت «آریا پرسیس» در سالن مجلل و بزرگ 750 نفره «سنتیال تیاتر» در شهر ونکوور در کشور کانادا به نمایش درآمد و برای اولین بار، اکران یک فیلم ایرانی به سانس فوق‌العاده رسید و در دو سانس پشت سر هم، تماشاگران کانادایی به تماشای این فیلم نشستند و به خوبی از آن استقبال کردند.

بعد از اکران «دوران عاشقی» در سالن «سنتیال تیاتر» ونکوور، تماشاگران کانادایی از طریق اسکایپ به صورت مستقیم با «علیرضا رئیسیان» گفت‌وگو کردند و این کارگردان سینمای ایران به دقت به سؤالات مختلف آنان پاسخ داد، اجرای این برنامه برعهده «پژمان هادوی» بود.

«دوران عاشقی» که توسط مؤسسه رسانه‌های تصویری کشور در جهان پخش می‌شود؛ همزمان با اکران در کشور کانادا در سینماهای شهرهای مختلف آمریکا و استرالیا نیز روی پرده است؛ موسسه فرهنگی «دریچه سینما» پخش این فیلم در کشورآمریکا را برعهده دارد.

اکران «دوران عاشقی»، از روز 12 آذرماه جاری (۳ دسامبر 2015) در سالن سینما «لایمل» در شهر لس‌آنجلس و از روز 13 آذرماه جاری (4 دسامبر 2015) در سالن سینما «لاگونا هیلز» در شهر اورنج کانتی در ایالات کالیفورنیا و همچنین از روز 22 آذرماه جاری (13 دسامبر 2015) در شهرهای واشنگتن دی‌سی، سان‌فرانسیسکو، هیوستن و بوستون در ایالات متحده آمریکا روی پرده رفته است.

در آخرین ساخته علیرضا رئیسیان؛ لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی با معرفی مینا وحید به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نسخه خانگی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» توسط مؤسسه هنرهای تصویری سوره حوزه هنری در آینده نزدیک، به بازار عرضه می‌شود و در اختیار علاقمندان به سینما قرار خواهد گرفت.

502502

کد خبر: 564829

وب گردی

وب گردی