نظر طلایی درباره معضلات هرندی

مرتضی طلایی با استقبال از ورود رسانه ها به بحث آسیب های اجتماعی گفت: باید دقت کنیم که ورود هیجانی به موضوع آسیب ها وضعیت را حادتر می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر من یک سطحی از اطلاع رسانی به افکار عمومی نیاز مبرم و از وظایف رسانه ها است اما نکته ای را که باید حتما در نظر داشته باشیم این است که این مسیر مستمر و پیوسته باشد نه مقعطی زیرا ورود هیجانی نه تنها مفید و مثمرثمر نخواهد بود که آسیب زا هم هست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت هرندی گفت: اگر وضعیت هرندی در فرایند زمان اطلاع رسانی می شد شاید این وضع فعلی نبود و با این حجم از آسیب ها در این منطقه رو به‌رو نبودیم.

طلایی با بیان این مطلب که کارتن خواب ها و معتادان هم شهروند ما هستند، گفت: آن ها هم انسان و شهروند ما هستند، لذا برای ما عزیزند و باید همه ما تلاش کنیم که سلامت شان را به دست آورند و به جامعه بازگردند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد ورود جدی رسانه ها به حوزه آسیب ها به ویژه در محله هرندی هستیم، اما این که یک موجی ایجاد شود و ورود هیجانی باشد، به نظرم نه تنها مشکل را حل نمی کند که بدتر هم می کند. این حضور و اطلاع رسانی و انتقاد باید مستمر باشد.

طلایی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به رفع آسیب ها گفت: با توجه به اهمیت مسئله، رهبری هم درباره آسیب های اجتماعی کل کشور ورود کردند و جلساتی در محضر ایشان برای بررسی آسیب ها و اتخاذ سیاست ها و راهبردها و تدابیر لازم برای برون رفت از آن تشکیل شد که این نشان دهنده حساسیت موضوع است.

20102

کد خبر: 565291

وب گردی

وب گردی