تکلیف ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری مشخص نشد

کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری رای خود را در خصوص تخلف سید مصطفی سید رضایی و ملی پوشان حاضر در اردوی کیش صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری پس از بررسی اتفاقات رخ داده و اظهارات سید مصطفی سیدرضایی در نشست روز شنبه 5 دی ماه رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی نامبرده را اعلام کرد.

در تشریح متن رای صاده آمده است: «با توجه به مصاحبه‌های جنجالی در رسانه های مختلف و تحریک آقای امیر کلاهدوز به مصاحبه بر علیه مسئولین فدراسیون و همچنین گزارش تنی چند از مسئولین استانها و عوامل فنی، کمیته انضباطی در روز شنبه مورخ 5/10/94 در محل این فدراسیون تشکیل و پس از استماع اظهارات کلیه اعضاء حاضر در جلسه رسمی و در نظر گرفتن جمیع جهات اعم از رئوفت اسلامی و اظهار ندامت شما ،کمیته انضباطی باتفاق آراء‌، با توجه به بند 2 و 5 از ماده 7 آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی، با استعانت از خداوند متعال و بامید عدم تکرار رفتار مشابه در آتی، جناب آقای سید مصطفی سید رضایی را بمدت یکسال از کلیه فعالیت‌های مختلف ورزش دوچرخه سواری اعم از سرپرست، مربی، ورزشکار و ... محروم کرد. این رای یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی است.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری جهت رسیدگی به گزارشات واصله از آقایان احد کاظمی، مهدی سهرابی و امیر کلاهدوز در مورد درگیری لفظی نامبردگان در اردوی کیش تشکیل شد و باتوجه به تناقضات گفتار آقایان و عدم حضور شهود در جلسه، مقرر شد بررسی‌های لازم پیرامون این امر با احضار شهود انجام و پس از حصول نتیجه، مسئله در جلسه آینده کمیته انضباطی فدراسیون مطرح و اتخاذ تصمیم شود.

604/602

کد خبر: 568161

وب گردی

وب گردی