تارتار:کسی از راه آهن نمی رود، به بازیکنانم احتیاج دارم

سرمربی راه آهن گفت: برای بازی فردا مقابل سایپا کار بسیار سختی داریم و باید کم اشتباه باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل راه آهن اظهار داشت: فردا با تیمی بازی داریم که از بازیکنان باتجربه زیادی و باکیفیتی برخوردار هستند. خود بنده هم شاگردی مجید جلالی را در تیم نیروهای مسلح داشتم. برای بازی فردا کار بسیار سختی داریم و باید کم اشتباه باشیم.

وی ادامه داد: سایپا نقاط ضعفی دارد که در طول هفته روی آن کار کردیم. هدف ما کسب سه امتیاز و بهبود جایگاه ما در جدول رده بندی است. می دانیم که کار سختی داریم اما باید از پس آن بربیاییم.

سرمربی راه آهن درباره برنامه ریزی تیمش در نیم فصل دوم و بازیکنانی که از جمع این تیم جدا خواهند شد گفت: تمام تمرکزمان بر روی بازی فرداست. بعد از آن درباره مسائل مختلف تصمیم گیری می کنیم. مطمئنا بازیکنانی که خوب کار کرده اند در کنار ما خواهند بود.

وی درباره جدایی امین منوچهری گفت: امین موفقیت راه آهن را می خواهد. با هم صحبت کردیم. او متوجه شد که تیم به وجودش احتیاج دارد. از طرفی محمد عباس زاده هم به تیم ما جذب شده است. تاکنون چند بازیکن گرفته ایم اما یارگیری اصلی ما از پس فردا آغاز می شود.

تارتار درباره مشکل گلزنی تیمش افزود: طبیعتا ما در همه پست ها نیاز به تقویت داریم. بازی از عقب شروع می شود و به جلو ختم می شود. هافبک ها باید موقعیت سازی کنند. همیشه دو نفر از بازیکنان تیم ما در تیم امید بودند.

وی درباره جدایی مهرداد و میلاد محمدی بیان داشت: این دو بازیکن از مهره جوان ما هستند. پیشنهادات زیادی دارند. من موافق جدایی آنها نیستم و به آن دو احتیاج شدید دارم. اما تصمیم گیرنده نهایی مالک و مدیریت باشگاه خواهند بود.

سرمربی راه آهن درباره انتقال این باشگاه از تهران به یک شهر دیگر اذعان داشت: در جریان این اتفاقات نیستم ولی فکر نمی کنم واقعیت داشته باشد.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: مشکلات مالی در همه تیم ها وجود دارد. تیم ما مشکل مالی خاصی نداشت. از بقیه تیم ها چندان عقب نیستیم.

604/602

کد خبر: 568586

وب گردی

وب گردی