رقابت تیم های صدر و قعر جدول لیگ برتر فوتسال

شاید در پایان این هفته تعداد این مدعیان در بالا و پایین جدول کم شود. باید صیر کرد و دید.

به گزارش ایسکانیوز، هفته 25 لیگ برتر فوتسال، یکی از حساس‌ترین هفته‌های لیگ خواهد بود. چرا که هنوز 3 تیم مدعی قهرمانی و 3 تیم در معرض سقوط هستند.

یاسین پیشرو قم - مس سونگون

مس که هفته خوشبختی را سپری کرده، به دیداری حساس رسیده که می‌تواند تکلیف قهرمانی این تیم را تا حدودی مشخص کند.یاسینی‌ها اگر چه در این فصل نتایج سینوسی گرفته‌اند، اما همیشه تیم خطرناکی هستند. به ویژه در سالن شهید حیدریان که لغزنده ست و برای تیم‌هایی که با این نوع کف پوش آشنایی ندارند، شرایط سختی را فراهم می‌کند.
اما افضل و تیمش می‌دانند که اگر از این پیچ به سلامت عبور کنند،می‌توانند جام را در هفته پایانی در خانه بالای سر ببرند. افضل با دو تیم اصفهانی گیتی پسند و ماهان به قهرمانی رسیده. حالا فرصت هت تریک دارد، اگر تیم یاسین پیشرو سد محکمی نباشد.ستاره‌های غیر بومی تیم تبریز، نقش مهمی در این دیدار خواهند داشت.

دبیری تبریز – گیتی پسند اصفهان

دبیری تبریز پس از چندین هفته که نباخته بود، در بدترین زمان ممکن شکست خورد تا شانس قهرمانی را از دست بدهد. اما این تیم برای اعتبار خود به میدان خواهد رفت. آن هم برابر گیتی پسند که با پیروزی نزدیک هفته گذشته، خود را مدعی قهرمانی می‌داند. دیداری سخت و نفس گیر که می‌تواند سرنوشت تیم‌های مدعی را در یک هفته به پایان لیگ مشخص‌تر کند. لک پیش از این دو بار با تیم منصوری قهرمان لیگ شده و او هم شانس این را دارد که با گیتی پسند هت تریک کند. اما بازی تبریز، بازی ساده‌ای نخواهد بود. به ویژه اینکه گیتی پسند متزلزل نشان داده. شاگردان اصغری مقدم اگر چه شانس قهرمانی ندارند، اما برای اعاده حیثیت به میدان می‌روند. باید دید کدام یک برنده می‌شوند.

تاسیسات دریایی تهران – شهروند ساری

تاسیسات دریایی جدا از اینکه در سالن هندبال تهران بازی می‌کند، تمام هوش وحواسش به چند کیلومتر آن سوتر و در قم است که شاید یاسین پیشرو بتواند مسی‌ها را متوقف کند.
تاسیسات دریایی که امسال هزینه‌های بیشتری را هم نسبت به سال گذشته انجام داد، نتوانست تا پایان فصل نیروی خود را ذخیره کند و به مرور تحلیل رفت. حتا روزهایی که خود شمسایی بازی نکرد، شرایط این تیم بهتر بود. از زمان برگشت شمسایی، دو دیدار آنها با یک تساوی و یک شکست همراه شد که همین 5 امتیاز آنها را از قهرمانی دور کرد. حالا باید دید تاسیساتی ها برابر شهروندی که خطر سقوط دارد چه می‌کند. اگر چه ساروی ها در خارج از خانه تیمی نیستند که خطرناک ظاهر شوند. اما تاسیساتی ها هم نشان دادند که اگر شرایط به سود آنها نباشد، عصبی می‌شوند و این برای آنها سم است. شمسایی هم می‌تواند در صورت پیروزی، امیدوار به هت تریک قهرمانی به عنوان مربی باشد.
این دیدار از آن جهت حساس است که تکلیف چهار تیم مشخص می‌شود. جدا از بالای جدول و قهرمانی،تیم‌های پایین جدول هم به نتیجه این دیدار و شرایط شهروند چشم دوخته‌اند. باید صبر کرد و نتیجه را دید.

فرش آرا مشهد – آذرخش بندر عباس

فرش آرا که امسال هزینه سنگینی را بابت جوانگرایی و کم کردن هزینه‌های مالی باشگاه خود داده، در نیم فصل دوم توانست شرایط مطلوبی پیدا کند و از 6 دیدار خانگی،5 پیروزی و یک تساوی کسب کرده. اما هنوز در معرض خطر است. در مقابل آذرخشی‌ها در نیم فصل دوم، ناگهان متحول شدند و نتایجی خوب به دست اوردند و در سال اول حضور در لیگ برتر،بندری‌ها را شاد کردند. اما فرش آرا می‌خواهد از اعتبار چند ساله فوتسال خود دفاع کند و در همین دیدار خیال تیم و هوادارانش برای ماندن در لیگ برتر راحت کند. پیروزی در این دیدار حتی می‌تواند شرایط جدول را به گونه‌ای رقم بزند که فرش ارا رتبه‌های بالاتری را هم کسب کند. به شرطی که بتواند برابر تیم دفاعی و منسجم آذرخش پیروز باشد. قلعه نیم فصل دوم فرش آرا مستحکم‌تر می‌شود؟

حفاری اهواز – مقاومت البرز

دو تیمی که شرایط جدولی خود را تا حدودی مسجل کرده‌اند، برابر هم می‌ایستند. حفاری اهواز مانند سال‌های گذشته تیمی بی حاشیه و میانه جدولی فراهم کرد و با رفتن ستارهایش به تیم‌های دیگر، روندی متفاوت را در پیش گرفت. در مقابل،مقاومتی‌ها با پیروزی دلچسب هفته گذشته، ماندن خود را در لیگ برتر قطعی کردند و حالا با سربازان خود در اهواز، بی دغدغه بازی می‌کند. همین ویژگی می‌تواند بار روانی را از روی دوش دو تیم بردارد و بازی زیبایی را شاهد باشیم.

میثاق تهران – فردوسی مشهد

دو تیمی برابر هم می‌ایستند که هفته گذشته حواشی بسیاری داشتند. اول اینکه بازیکنان میثاق جوی به راه انداختند که در دو بازی پایانی لیگ به علت عدم پرداخت مالی به آنها، حاضر نمی‌شوند، مدیر عامل این باشگاه که تا به اینجای فصل با سلام و صلوات و رفاقتی همه چیز را پیش برده، حالا در زمان حساسی با این شایعه‌ها روبرو شده. از طرفی دیگر، فردوسی به تمام 3 امتیاز این دیدار احتیاج دارد تا کور سوی ماندن در لیگ برتر را داشته باشد. نتیجه عجیب 6-2 میثاقی‌ها در ساری که بازی را واگذار کردند،تیم‌های دیگر را حساس کرده.میثاقی‌ها که نه مدعی بالا نشینی و نه دغدغه سقوط دارند، با این بی
تفاوتی در بازی،تیم‌های بالا و پایین جدول را نگران کرده. باید دید فوتسال پاک در تهران انجام خواهد شد یا نه؟

604/602

کد خبر: 570124

وب گردی

وب گردی