هنرمندان تلویزیون و سینما در مراسم خیریه لباس مرحوم نوروزی

گروه خیرین هنرمند و ورزشکار برای کمک به کودکان عقب مانده ذهنی به مشهد رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز، ظهر امروز جمعی از بازیکنان سابق فوتبال به همراه داریوش ارجمند، مجید مظفری و مرجانه گلچین برای شرکت در مراسم خیریه وارد مشهد شدند.

براساس این گزارش مهرداد میناوند، سهراب بختیاری زاده، مجتبی محرمی، ادموند بزریک، بهروز رهبری فر و بهنام ابوالقاسم پور به همراه سه تن از هنرمندان تلویزیون و سینما در هتل همای مشهد مستقر شدند تا عصر امروز در مراسم خیریه مربوط به فروش پیراهن مرحوم هادی نوروزی که به امضای تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس رسیده شرکت کنند.

همچنین اعضای خانواده مرحوم هادی نوروزی نیز در این امر خیر شرکت دارند و تا ساعتی دیگر وارد فرودگاه مشهد خواهند شد. قرار است در این مراسم افراد خیر به منظور خرید پیراهن امضا شده مرحوم نوروزی مبالغی را به برگزار کننده این مراسم پرداخت کرده و سپس مبالغ جمع شده به حساب یکی از مراکز نگهداری کودکان عقب مانده ذهنی در مشهد واریز شود.

همچنین قرار است جمعی از هنرمندان مشهد از جمله علی مسعودی از نویسندگان و بازیگران طنز مجموعه طنز برنامه خنداوانه معروف به علی مشهدی هم در این امر خیر جمع هنرمندانی که از تهران به مشهد رفته اند را همراهی کند.

604/602

کد خبر: 572864

وب گردی

وب گردی