نتانیاهو در پی قانون منع پخش اذان در اسرائیل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی جنگ علیه ساکنان فلسطین اشغالی 1948 را شدت بخشیده است و این بار درصدد تصویب قانونی نژاد پرستانه برای جلوگیری از پخش اذان از مساجد فلسطین اشغالی 1948 است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته در اظهاراتی در نشستی با اعضای کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود به بررسی قانون نژاد پرستانه جدید خود پرداخت.

این در حالی است که نمایندگان کنست از حزب لیکود مدعی بودند که اختصاص بودجه به شهرها و شهرک‌های فلسطینی نشین در اراضی اشغالی 1948 هیچ تاثیری بر دشمنی آنان با دولت نخواهد داشت.

از سوی دیگر، نتانیاهو اظهار داشت که به اجرای قوانین جدید در فلسطین اشغالی 1948 ادمه می‌دهد و این بار قوانینی را در مورد پخش اذان در مساجد و تعدد زوجات میان فلسطینیان به تصویب خواهد رساند.

نتانیاهو مدعی شد که پخش صدای اذان در مناطق عرب نشین و فلسطینی نشین در فلسطین اشغالی 1948 موجب ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌شود و حتی در کشورهای عربی و اروپایی هم چنین چیزی وجود ندارد!

وی افزود که نمی‌تواند این مساله را بپذیرد و در هیج متن دینی آزار مردم توسط بلندگوها نیامده است و اسلام به این مساله امر نکرده است.

بنیامین نتانیاهو قصد دارد با بیان چنین اظهارات مضحک و نژاد پرستانه‌ای، قانونی جدید را برای جلوگیری از پخش اذان در مساجد مسلمانان در فلسطین اشغالی 1948 به تصویب برساند.

301301

کد خبر: 572921

وب گردی

وب گردی