انتشار 28 عنوان کتاب ازسوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود/4 کتابخانه عمومی و تخصصی در دانشگاه 

تاکنون 28 عنوان کتاب به‌صورت تألیف و ترجمه توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود منتشرشده است.

به گزارش ایسکانیوز، صاحبعلی منافی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: تاکنون توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه 22 عنوان کتاب تألیف و 6 عنوان نیز ترجمه‌شده است.

صاحبعلی منافی با اشاره به اینکه چهار کتابخانه در این دانشگاه دایر است افزود: 159 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های دانشگاه موجود است که شامل 33 هزار عنوان می‌شود.

وی بیان کرد: در کل دانشگاه مساحتی بالغ‌بر 2 هزار مترمربع به کتابخانه‌های دانشگاه اختصاص داده شده است که این فضاها دارای تمامی امکانات استاندارد برای مطالعه هستند و روزبه‌روز در حال تجهیز هم هستند.

منافی آمار مراجعان روزانه به کتابخانه‌های دانشگاه را تقریباً 300 نفر بیان و تصریح کرد: 7 هزار و 500 دانشجو، استاد و کارمند عضو کتابخانه‌های این دانشگاه هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به فضاهای اختصاص‌یافته به مطالعه دانشجویان در دانشگاه و دارا بودن همه گونه امکانات استاندارد و در خورشان دانشجویان در این فضاها بیان کرد: علاوه بر یک کتابخانه مرکزی بزرگ که شامل کتاب‌های مرجع، عمومی و اختصاصی است، 3 کتابخانه دیگر نیز با دارا بودن کتاب‌های تخصصی در هر رشته در دانشکده‌های پزشکی، فنی مهندسی و علوم پایه دایر است و همه‌روزه به دانشجویان و اساتید خدمات می‌دهد.

او در ادامه گفت گفت: تمامی کتابخانه‌ها به سیستم مکانیزه و کامپیوتری جدید مجهز شده است تا برای جستجوی سریع، محققین دغدغه‌ای نداشته باشند.

20101

کد خبر: 585486

وب گردی

وب گردی