حجت الاسلام سیدحسن خمینی: رئیس جمهوری توانمندی خود را به همه نشان دادند

یادگار گرامی امام گفت: رییس جمهوری یکی از فرزندان امام و سربازان خط امام هستند و توانمندی خود را به همه نشان دادند و جامعه به عزم و توان ایشان امیدوار است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی روز یکشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) ،در سخنانی با تبریک ایام دهه مبارک فجر به رییس جمهوری، اعضای هیأت دولت و با قدردانی از تلاش دولت برای توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها اظهار داشت: رییس جمهوری یکی از فرزندان امام و سربازان خط امام هستند و توانمندی خود را به همه نشان دادند و جامعه به عزم و توان ایشان امیدوار است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد انتخابات پیش رو برای همه ملت مبارک باشد و بتواند یک بار دیگر حضور عمومی مردم را شکل داده تا با اتکا به آن ، روزهای هر چه بهتری را در جامعه شاهد باشیم.

وی افزود: این را به فال نیک می گیریم که دولت امسال توانست با عزم، همت و تلاش های بسیار مقدمات سختی های مردم را بردارد.

سید حسن خمینی با بیان اینکه امام و مردم 2 قهرمان روز 12 بهمن 57 هستند، یادآور شد: روزی از امام می پرسند رمز محبوبیت شما نزد مردم چیست؟ که ایشان پاسخ دادند مردم مرا خدمتگزار صادق خود یافتند و چون خدمتگزار دیدند به این فرزند خود اقبال نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم هر جا صداقت دیدند اقبال می کنند و هر جا اقبال کردند طوفان عزم جامعه توان برکندن هر سدی در مقابل خواست مردم را دارد.

یادگار امام در ادامه سخنان خود گفت: عزم و همت دوستان در دولت باعث شد تحریم های ظالمانه از پیش روی ملت برداشته شود.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم عمر دولت چشم ها به سوی آن است که باز هم با اتکا به اراده و وحدت ملی مشکلات را در عرصه های اقتصادی سیاسی از سر راه بردارد، یاد آور شد: بحمدالله رئیس محترم جمهور خود را به عنوان یکی از فرزندان امام و سربازان این مسیر به خوبی نشان داده و جامعه به همت، عزم، توان و انشاالله نتایج کارهایی که در پیش دارد امیدوار است.

سید حسن خمینی با اشاره به انتخابات 7اسفند امسال ابراز امیدواری کرد: انتخابات پیش رو، انتخابات مبارکی باشد تا بتواند یک بار دیگر حضور مردم را باعث شود و با اتکا به آن روز های خوبی را پیش رو داشته باشیم.

یادگار امام در پایان گفت: انشاالله سال ها این روزهای مبارک را جشن بگیریم.

201/201

کد خبر: 586666

وب گردی

وب گردی