بازنگری اساسنامه سازمان مدیریت بحران

در دویست و سی و دومین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که به صورت فوق العاده در حال برگزاری است؛ اعضای شورای شهر به بازنگری اساسنامه سازمان مدیریت بحران رأی موافق دادند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، در جریان بررسی اعتراض فرمانداری به مصوبه اصلاحیه مصوبات مجوز تقویت و عملیاتی نمودن سیستم مدیریت بحران شهر تهران و اساسنامه سازمان مدیریت بحران شهر تهران؛ علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه ایراد وارد شده از سوی فرمانداری مبنی بر تاخیر در ارسال اساسنامه این سازمان را وارد دانست و گفت: با توجه به تاخیر به وجود آمده می توانیم در فرصتی مناسب اساسنامه سازمان مدیریت بحران را بررسی کنیم. این موضوعی است که مدیران شهرداری نیز با آن موافق هستند.

براساس گزارش روابط عمومی شورای شهر، مهدی چمران در تایید پاسخ تهیه شده از سوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: موضوع اساسنامه و تقویت سیستم مدیریت بحران دو موضوع جداگانه هستند و ما می توانیم موضوع اساسنامه را به طور جداگانه بررسی کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ایراد فرمانداری مبنی بر تاخیر در ارسال اساسنامه را ایراد بجایی دانست و افزود: اساسنامه سازمان مدیریت بحران بعد از بازنگری باید اول برای وزارت کشور و سپس برای اطلاع به فرمانداری تهران ارسال شود.

در پایان پاسخ تهیه شده برای اعتراض فرمانداری ، با پیشنهاد بازنگری اساسنامه سازمان مدیریت بحران به تصویب رسید.

20106

کد خبر: 586798

وب گردی

وب گردی