حسن زاده:مصدومیت پورشیب مانع پیشرفت او نیست

سرپرست تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت:پورشیب که از قسمت مچ پا کمی آسیب دیده است باز با این حال خودش را به تیم رساند و با تیم پیش می رود.

بهمن حسن زاده در گفتگو با ایسکانیوزدرخصوص شرایط کلی تمرینات تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت:از روز شنبه بعد از ظهر تیم تمرینات را شروع کرد، ما یک هفته قبل از شروع مسابقات برای تیم سه برنامه اردوداریم که در روزهای شنبه ، یک شنبه و امروز یعنی دوشنبه برگزار می کنیم. شکر خدا بازیکنان تیم در شرایط خوبی به سر می برند و تنها ذبیح الله پورشیب از قسمت مچ پا کمی آسیب دیده است که با این حال خودش را به تیم رساند و با تیم پیش می رود.

وی درمورد سطح لیگ کاراته افزود:امسال به علت نبود اسپانسر و کاهش یافتن تعداد تیم ها سطح لیگ پایین آمده است اما از نظر من این تیم هایی که از بین رفتند بازیکنانشان بین4تیم پاس قوامین، نفت ، دانشگاه آزاد اسلامی و برق هرمزگان که بسیار پیشرفت کرده است تقسیم شده اند . البته تیم های دیگری هم هستند از جمله شهرداری سنندج و... که سطح مسابقات را بالا برده اند .

سرپرست تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در مورد جدی ترین رقیب در مسابقات اظهار کرد: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت اما از نظر من پاس قوامین جدی ترین رقیب ما به شمار می رود.

حسن زاده در خصوص نحوه پرداختی وامکانات فراهم شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی بعد از بازی هفته اول با مقدار بسیار کمی تاخیر 30 درصد از کل مبلغ قرارداد ها را به ما پرداخت کرد ، نحوه پرداختی اینگونه است که پس از بازی اول 30 درصد مبلغ از کل قرارداد ، پس از بازی دوم 30 درصد دیگر مبلغ قرارداد و پس از بازی سوم 40 درصد باقی مانده را پرداخت می کنند. از لحاظ امکانات برای ما کلیه امکانات را فراهم کرده اند و تیم کاراته و کادر فنی از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی می کند.

605/602

کد خبر: 587083

وب گردی

وب گردی