سردرگمی مردی که دوست و پدرش را به قتل رساند

مرد جنایتکار که پس از قتل دوستش با فرار به خانه‌شان در تایباد پدر بدرفتارش را نیز کشته است سردرگم ماند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، خانواده پدری این قاتل تاکنون به دادسرا و دادگاه مراجعه نکرده‌اند و پرونده مصطفی با وجود محکومیت به قصاص در قتل دوستش هنوز به ایستگاه پایانی نرسیده است. 13 دی ماه سال 90 مأموران پلیس در جریان جنایتی خونین در یکی از خیابان‌های اسلامشهر قرار گرفتند. تیم پلیسی وقتی وارد عمل شد با پیکر خون‌آلود مرد جوانی که کنار موتوری افتاده بود روبه‌رو شد که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های میدانی نشان داد قربانی ابراهیم نام دارد و در پیک موتوری مشغول به کار بوده است.
کارآگاهان احتمال دادند این جنایت با انگیزه انتقامجویی باشد چرا که قاتل قربانی را غافلگیر کرده بود. در ادامه تجسس‌ها، تیم پلیسی پی برد که مردی به نام مصطفی آخرین بار با ابراهیم دیده شده است. همین سرنخ کافی بود تا پلیس برای ردیابی و دستگیری مصطفی وارد عمل شود. پلیس در جریان بررسی‌ها متوجه شد مصطفی به مرز تایباد گریخته است و وقتی وارد تایباد شدند پی بردند که مصطفی پدرش را با چاقو به طرز فجیعی کشته و به اسلامشهر گریخته است.
با بدست آمدن این سرنخ کارآگاهان برای دستگیری قاتل فراری به اسلامشهر بازگشتند و توانستند مصطفی را دستگیر کردند.
مصطفی گفت: وقتی ابراهیم را کشتم به خانه‌مان در تایباد رفتم. در آنجا فهمیدم که پدرم اعضای خانواده‌ام را اذیت می‌کند. عصبی شدم و پدرم را نیز با چاقو کشتم.
این قاتل پس از کیفرخواست در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی به خاطر قتل پدر و دوستش تحت محاکمه قرار گرفت و قاضی او را با اصرار خانواده دوستش به قصاص نفس – اعدام – محکوم کرد.
از سوی دیگر، خانواده پدرش هیچ گاه در دادگاه حضور نیافتند و خواسته‌شان را اعلام نکردند تا اینکه صبح دیروز، قضات دادگاه کیفری یک برای حل این بخش پیچیده، پرونده را به دادسرا ارجاع دادند.

20106

کد خبر: 588280

وب گردی

وب گردی