المپیکی های تکواندو اردو زدند

اردوی ملی پوشان المپیکی تکواندو ایران روز شنبه در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو در تهران آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون تکواندو، فرزان عاشورزاده و آرمین هادی پور در وزن منهای 58 کیلوگرم، مهدی خدابخشی و مسعود حجی زواره در وزن منهای 80 کیلوگرم، سجاد مردانی و امید عمیدی در وزن به اضافه 80 کیلوگرم شش تکواندو کار حاضر در اردوی تیم ملی هستند.
تمرینات تیم ملی تکواندو در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری می شود و هدایت این تیم به عهده «بیژن مقانلو» به عنوان سرمربی، «مهدی بی باک» و «مهرداد یوسفی» به عنوان مربی خواهد بود.
تیم ملی تکواندوی ایران در گروه مردان توسط فرزان عاشورزاده در وزن اول المپیکی، مهدی خدابخشی در وزن سوم المپیکی و سجاد مردانی در وزن چهارم المپیکی موفق به کسب سهمیه بازی های المپیک ریودوژانیرو 2016 شده است.
**استارت تیم ملی تکواندو زنان برای حضور در قهرمانی آسیا
اردوی تیم ملی تکواندو زنان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا نیز روز شنبه با حضور20 هوگوپوش در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو در تهران آغاز شد.
رقابت های قهرمانی آسیا، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه 95 در شهر «مانیل» فیلیپین برگزار خواهد شد.
تیم ملی زنان ایران در بیست و یکمین دوره این رقابت ها یک مدال نقره و سه برنز کسب کرد.
بعد از برگزاری مرحله نخست انتخابی تیم ملی زنان در نهایت الهام ابراهیمی و شکیلا کلهر در وزن اول، ناهید کیانی و سارا فتحی در وزن دوم، سودابه پورصادقی و بهاره ندرخانلو در وزن سوم، روناک حسین زاده و فاطمه پایدار در وزن چهارم، فاطمه سعیدی و مهسا جدی در وزن پنجم، حنانه همتی و فاطمه روحانی در وزن ششم، شکرانه ایزدی و فاطمه مصطفایی در وزن هفتم، مریم سهرابی و نفیسه رنگرززاده و هانیه اخلاقی، فاطمه کلاسنگیانی، طیبه پارسا و مژگان زادمحمد (منتخبین کادرفنی) جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.
هدایت تیم ملی زنان در مسابقات قهرمانی آسیایی 2016 به عهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، فاطمه صفرپور و مهناز حسین زاده به عنوان مربی است.
مرحله دوم انتخابی تیم ملی، 26 بهمن ماه برگزار می شود.

605/601

کد خبر: 588310

وب گردی

وب گردی