«سعید داخ» به نمایش «مهراوه عشق» پیوست

سعید داخ بازیگر به عنوان راوی به گروه اجرایی نمایش «مهراوه عشق» به کارگردانی راشین امامی پیوست.

به گزارش ایسکانیوز، با نظر راشین امامی دراماتورژ و کارگردان نمایش «مهراوه عشق» و با هدف ایجاد ارتباط گسترده تر همه تماشاگران با این نمایش، از آنجا که این اثر نمایشی فاقد کلام بوده و اجرا بر پایه حرکت طراحی شده است، مقرر شد تا بخش هایی از کار در قالب روایت به مخاطبان عرضه شود و از این رو سعید داخ بازیگر، کارگردان طراح و مجری حرکات تئاتر به عنوان راوی به گروه اجرایی «مهراوه عشق» پیوست و بخش هایی از داستان در طول اجرا با صدای این هنرمند تئاتر برای تماشاگران روایت می شود.

پیش فروش بلیت نمایش «مهراوه عشق» که اولین اجرای خود را از ساعت ۱۸ روز سه شنبه چهارم اسفند ماه و هم زمان با شروع ایام فاطمیه آغاز می کند، شروع شده است.

همچنین با هدف ایجاد زمینه مناسب برای دیدار دانشجویان رشته های مختلف از این اثر نمایشی مقرر شد تا دانشجویان همه مقاطع تحصیلی در روزهای اجرای نمایش با مراجعه با گیشه فروش بلیت و ارائه کارت دانشجویی معتبر از تخفیف ۵۰ درصدی خرید بلیت های «مهراوه عشق» بهره مند شوند.

اجرای عمومی نمایش «مهراوه عشق» که برداشتی مدرن از کتاب «کشتی پهلو گرفته» است با دراماتورژی و کارگردانی راشین امامی از ساعت ۱۸ روز سه شنبه چهارم اسفندماه در تالار حافظ تهران آغاز می‌شود. داستان نمایش نیز روایتگر ولادت تا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و اجرا نیز از شیوه ای جدید و استفاده از مدیاهای مختلف بهره برده است.

سروش کریمی نژاد، مهرداد آبجار، مژگان حسین زاده، مجید فاطمی، محسن لطیفی، یونس حمزه لویی، مهشید نوروزی، سید کمال رضوی، سپیده سوهانی، ملیکا سادات حسینی، الهام زارعی، سید مهدی باقری، سمانه (افرا) خادم امام زاده، جیران باریکانی، سعید نوعی، محمد محسن شفیعی، علیرضا گل دهی، هانیه مقدم، محسن جلالی راد، رسول سیفی، شکیلا
سماواتی، مریم اعظمیان، فاطمه (مارال) قادری، سوسن بشیر، طهورا زهدی، فتانه احمدپور، محمد نیازی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «مهراوه عشق» به مدت زمان ۶۰ دقیقه طی ۱۵ شب، همه روزه ساعت ۱۸ در تالار حافظ، واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، مقابل تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

505502

کد خبر: 601672

وب گردی

وب گردی