قهرمان لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان مشخص  شد

تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان دست یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مریم دهستانی، نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات از 28 تا 30 بهمن ماه به میزبانی هیئت شهرستان بم و با حضور تیم‌های اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، بم، یزد و فارس برگزار شد.

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات، خراسان رضوی عنوان قهرمانی این دوره را به‌دست آورد، زنجان نایب قهرمان شد و عنوان سوم به تیم فارس رسید.

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ادامه داد: تیم‌های یزد، بم و اصفهان نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را به‌دست آوردند و مهسا سعادتی نیز به عنوان خانم گل مسابقات معرفی شد.

دهستانی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی و روند برگزاری مسابقات عنوان کرد: رقابت ها فرصت خوبی بود تا رشته بسکتبال با ویلچر در بخش بانوان پویایی خود را حفظ کند و تلاش کردیم استعدادهای برتر به خصوص در بخش جوانان را رصد کنیم تا از آنها در رویدادهای پیش رو به خصوص مسابقات آسیایی، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بانوان در رشته بسکتبال با ویلچر رشد خوبی داشته‌اند و شاهد شکوفایی ورزشکاران جوان زیر 25 سال بودیم. در تلاش هستیم که در آینده در کنار تیم بزرگسالان، تیم ملی جوانان را نیز تشکیل دهیم و در مجموع باید گفت تغییرات بزرگی پیش روی تیم ملی خواهد بود.

دهستانی در پایان گفت: با توجه به تغییر میزبان، هیأت بم فرصت بسیار کمی برای آماده سازی مسابقات داشت اما با این‌حال رقابت ها بسیار خوب و با شرایط میزبانی عالی برگزار شد و از مسئولان هیأت بم قدردانی می‌کنم.

604/602

کد خبر: 601720

وب گردی

وب گردی