هفته پژوهشی و اجرایی پرفورمنس ایران برگزار می‌شود

هفته پژوهشی و اجرایی پرفورمنس ایران ۲۳ تا ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۵ برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، هفته پژوهشی و اجرایی پرفورمنس ایران ۲۳ تا ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۵ توسط موسسه فرهنگی و هنری «فانوس هنر پارس»، پژوهشکده تاریخ هنر و اجرای دانشگاه پاریس ده با مشارکت مرکز تئاتر مولوی برگزار می شود.

متقاضیان به شرکت در این هفته پژوهشی فیلم اجرای خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه موسسه «فانوس هنر پارس» ارایه دهند. علاقمندان به شرکت در این بخش با مراجعه به دبیرخانه نسبت به تکمیل فرم مربوط و ارایه سه نسخه فیلم اجرای خود در قالب دی وی دی و بخش پژوهشی این دوره که پیشنهاد سخنرانی است در قالب فایل وُرد ۴۰۰ تا ۵۰۰ کلمه به دبیرخانه ارسال کنند.

نتیجه ارزیابی نهایی آثار در نیمه دوم اسفند ماه ۱۳۹۴ اعلام و در راستای حمایت از آثار ایرانی و ارزیابی لازم جهت اجرای عمومی حمایت خواهد شد. با توجه به فراخور اجراها دبیرخانه مکان مناسب اجرا را در اختیار گروه ها قرار می دهد.

این هفته پژوهشی پرفورمنس ایران و فرانسه زیر نظر اساتیدی چون کریستین بیه فول پروفسورای تئاتر، رییس پژوهشکده اجرای پاریس ده، ویکتور تیمونیه دکترای تئاتر، استاد دانشگاه پاریس، مدیر کمپانی تامپ بلان در پاریس، یاسمن خواجه ای دکترای تئاتر، استاد دانشگاه و زیر نظر اساتید ایرانی که اسامی آنها اعلام می شود، برگزار خواهد شد.

هفته پژوهشی و اجرایی پرفورمنس ایران و پاریس ده از ۲۳ تا ۲۶ فروردین سال ۹۵ برگزار می شود. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر به دبیرخانه موسسه فرهنگی و هنری «فانوس هنر پارس» واقع در تهران، میدان هفت تیر، جنب مجتمع یاس، کوچه آذری پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

505502

کد خبر: 602060

وب گردی

وب گردی