توجه به مهر تایید اتحادیه پوشاک در تخفیف های فصلی الزامی است

رئیس اتاق اصناف، گفت: مردم حتما از بنگاه های دارای پروانه طرح، خرید و توجه کنند و واحدهایی که فروش فوق العاده دارند باید مهر تایید اتحادیه را داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، علی فاضلی به تکلیف بنگاه های صنفی در حوزه ارائه تخفیف های فصلی تا 20 درصد اشاره کرد و گفت: درحوزه پوشاک با انباشت تولید مواجه هستیم، اما در حوزه عملکرد بنگاه ها، برخی حراج ها غیر واقعی است.

وی،حراج های چندین ماهه را غیرواقعی خواند و افزود: مردم حتما از بنگاه های دارای پروانه طرح، خرید و توجه کنند، واحدهایی که فروش فوق العاده دارند، دارای مهر تایید اتحادیه هست یا خیر!

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک کشور،گفت: نزدیک به 3 میلیارد دلار در سال واردات پوشاک صورت می گیرد و حدود 20 تا 25 درصد بازار از سوی تولید کنندگان داخلی پوشش داده می شود.

مجید نامی فروش واحدهای تولیدی داخل را کاملا تحت نظارت دانست و افزود: در خصوص برندهای خارجی نیز، بخشی شناسنامه دار و ثبت شده هستند و فروش آن ها واقعی است.

وی در این حال گفت: از آنجا که بخشی از این کالاها قاچاق می شود، نظارتی روی آن صورت نمی گیرد و در نتیجه قیمت ها نیز غیر واقعی هستند.

نامی افزود: نسبت به تولیدکنندگان داخلی در حوزه قیمت گذاری اطمینان بیشتری وجود دارد و با کنترل بیشتری می توان در این باره سخن گفت.

401/602

کد خبر: 604393

وب گردی

وب گردی