نگاهی به پیش بازی منچستریونایتد - واتفورد

دو تیم منچستریونایتد و واتفورد،‌امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، منچستریونایتد که اخیراً در فرم خوبی قرار گرفته امیدوار است بتواند در این بازی حساس خانگی نیز به پیروزی برسد.

رشفورد، امید منچستریونایتد برای پیروزی
شاگردان لوئیس فان‌خال با کسب 44 امتیاز از 27 بازی در رده ی پنجم جدول قرار گرفته اند و در تلاش هستند بتوانند خود را به تیم‌های بالاتر رسانده تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده اند که 3 پیروزی آن متوالی بوده است. در حالی که به نظر می‌رسد آنها در فرم بهتری نسبت به اوایل فصل هستند،‌حال باید به مصاف واتفورد بروند و در تلاش هستند این فرم خود را حفظ کرده و جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشند.آنتونی مارسیال و کریس اسمالینگ به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و روخو نیز با مصدومیتی که در بازی گذشته پیدا کرد،‌احتمالا بازی نخواهد کرد. امید یونایتد به رشفورد،‌پدیده جدیدش در خط حمله خواهد بود.

واتفورد، تلاش برای جبران شکست های قبلی
واتفورد با کسب 37 امتیاز از 12 بازی در رده ی دوازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 پیروزی،‌2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. حال باید مقابل منچستریونایتدی قرار بگیرند که همواره مقابل آنها شکست خورده اند.در 5 تقابل اخیر دو تیم،‌که 1 تقابلش به نیم فصل اول و مابقی به سال 2007 باز می‌گردد،‌5 پیروزی برای یونایتد به ثبت رسیده و انتظار می‌رود با فرم خوبی که یونایتد در آن قرار دارد،‌یک پیروزی دیگر نیز توسط شاگردان فان‌خال به ثبت برسد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 604628

وب گردی

وب گردی