هاشمی: لیگ برتر والیبال بانوان با پلی آف جذاب می شود

سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لیگ برتر والیبال بانوان با برگزاری دیدارهای پلی آف جذاب تر می شود و مقام تیم های شرکت کننده نیز واقعی خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مریم هاشمی در پایان لیگ برتر بانوان افزود: رقابت های امسال در دو سطح برگزار شد که چهار تیم بالای جدول رقابت نزدیکی با هم داشتند.
وی با بیان اینکه سه تیم پایان جدول نیز خوب ظاهر شدند اما توان آنان بیشتر از این نبود، گفت: امسال از سه هفته قبل دو تیم برتر رقابت ها (گاز و دانشگاه آزاد) مشخص شده بودند که نشان دهنده فاصله این دوتیم با دیگر حریفان بود.
سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد که در نیم فصل مدعی قهرمانی شده بود، درباره کسب مقام دومی و ناکامی در این هدف گفت: مسایل جانبی زیادی تیم دانشگاه آزاد را آزار داد و قهرمانی را از تیم ما گرفت که دو بازیکن مصدوم و مشکلات خانوادگی یکی از بازیکنان از جمله این دلایل بود.
وی تاکید کرد: این مسایل ناخواسته بر روند موفقیت تیم تاثیر منفی گذاشت و از هدف گذاری خود دور شدیم.
هاشمی درباره شکست در دیدار نهایی نیز گفت: برای جبران نتیجه بازی رفت به میدان آمدیم، اما نشد و مغلوب شدیم. البته نخستین هدف تیم دانشگاه آزاد در این مسابقه، ارائه نمایش خوب بود زیرا نتیجه آن در رتبه بندی تیم ها تاثیری نداشت.
سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد پیشنهاد داد سال آینده لیگ برتر والیبال پلی آف داشته باشد و افزود: امسال هم این پیشنهاد را دادیم اما گفتند چون تعداد تیم ها فرد است، نمی شود. به نظر من امسال هم می شد چهار تیم برتر در مرحله پلی آف به مصاف یکدیگر بروند.
وی تاکید کرد: پلی آف جذابیت لیگ برتر بانوان را افزایش می دهد و قهرمانی و رده بندی نهایی تیم ها واقعی تر خواهد شد. امیدوارم سال آینده شاهد پلی آف لیگ برتر والیبال بانوان نیز باشیم.
چهاردهمین دوره لیگ برتر والیبال زنان که از پنجم آذرماه با حضور هفت تیم آغاز شده بود، امروز جمعه با دیدار دو تیم گاز تهران و دانشگاه آزاد به پایان رسید.
تیم های گاز تهران، دانشگاه آزاد، ذوب آهن اصفهان، برق جدید فارس، سایپای تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز هفت تیم شرکت کننده در این رقابت ها بودند که به ترتیب رتبه های اول تا هفتم را کسب کردند.

604/602

کد خبر: 605354

وب گردی

وب گردی