تمهیدات پلیس برای نوروز 95/عدم موافقت مقامات قضایی با مرخصی نوروزی سارقان سابقه‌دار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تمهیدات پلیس برای نوروز ۹۵، از عدم موافقت مقامات قضایی با مرخصی نوروزی سارقان سابقه‌دار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم،سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: همچنین پلیس در این ایام سارقان سابقه‌دار را مورد رصد قرار می‌دهد تا فرصت هرگونه سرقت را از آن‌ها بگیرد.

او با اشاره به تمهیدات پلیس غرب استان تهران به منظور تامین امنیت و آرامش هرچه بیشتر در ایام نوروز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است تا با همکاری مقامات قضایی غرب استان تهران و شش شهرستان این بخش، با درخواست مرخصی سارقان سابقه‌داری که پیش از این دستگیر شده و در حال حاضر، مدت زمان محکومیت خود را سپری می‌کنند، به هیچ عنوان در ایام نوروز، موافقت نشود.

او افزود: همچنین پلیس در نوروز 95، با اشراف اطلاعاتی خود، سارقان سابقه‌دار غرب استان را مورد رصد قرار می‌دهد تا از هرگونه اقدام مجرمانه این افراد جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه با تاکید بر ممنوعیت هرگونه اسباب‌کشی در ایام نوروز گفت: با توجه به افزایش احتمال سوءاستفاده سارقان از تعطیلات نوروز برای سرقت منازل، گشتی‌های پلیس با گشت‌زنی در محلات، از هرگونه جابجایی اسباب و وسائل در ایام نوروز ممانعت به عمل خواهند آورد.

خانچرلی اضافه کرد: همچنین شهروندانی که در ایام نوروز قصد تغییر مکان و اسباب‌کشی دارند نیز باید پیش از هرگونه اقدام نسبت به بارگیری، با مراجعه به کلانتری محل سکونت خود و ارائه مدارک شناسایی، مجوز بارگیری اسباب و وسائل را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با هشدار نسبت به شهروندانی که قصد مسافرت و خروج از شهر را دارند از آن‌ها خواست تا از نگهداری هرگونه طلا، جواهر و وجه نقد در منزل خودداری کنند.

20106

کد خبر: 618600

وب گردی

وب گردی