پنجمین جشنواره تئاتر شهر کلید خورد

فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به زودی منتشر می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر شهر طی اطلاعیه ای اعلام کرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سال جدید خود را برای برگزاری پنجمین دوره بزرگترین رویداد تئاتری شهر تهران آماده می کند.
بر این اساس و طی جلسات متعدد فراخوان دوره پنجم جشنواره آماده شده و به زودی از طریق رسانه های گروهی در اختیار هنرمندان شهر تهران قرار خواهد گرفت.
جشنواره تئاتر شهر که چهار دوره پیوسته با استقبال هنرمندان جوان و حرفه ای تئاتر در بخش های متنوع تئاتر ، تئاتر کودک و نوجوان ، تئاتر دینی ، تئاتر خیابانی و نمایشنامه خوانی ، نمایشنامه نویسی ، کارگاه های آموزشی و مدرسه تئاتر در سطح شهر تهران برگزار شده برای پنجمین سال برای برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد آماده می شود.
این جشنواره تلاش کرده است طی سال های برگزاری توجه ویژه خود به هنرمندان حرفه ای و جوان محلات مختلف شهر تهران را مدنظر قرار داده و شناسایی و حمایت خود از گروه ها جوان تئاتر تهران را به عنوان هدف اولیه مد نظر داشته باشد.
دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر شهر در مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی شهرداری تهران مستقر شده و در نظر دارد طی روزهای آینده فراخوان پنجمین جشنواره را به همراه اهداف و رویکردهای تخصصی ویژه این دوره منتشر کند.
503502

کد خبر: 623437

وب گردی

وب گردی