معاونین دانشگاه آزاد اسلامی در چهار گوشه کشور/ از پیگیری وضعیت واحدها تا افتتاح پروژه های عمرانی/تصاویر

معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در جریان امور آموزشی، فرهنگی و دانشجویی و بازدید از پروژه های عمرانی قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، در آخرین هفته از فروردین ماه 1395، دکتر حسین زاده لطفی در جلسه شورای آموزشی استان سیستان و بلوچستان،دکتر سید طه هاشمی در جلسه مدیران و معاونین فرهنگی در استان یزد شرکت کردند.همچنین مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه از پروژه های عمرانی استان فارس بازدید بعمل آورد و دکتر احسانی در جلسه مشترک شورای اداری ومالی دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحدها و معاونین اداری و مالی واحدهای استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی شرکت کردند.

نشست مشترک شورای اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی باروسا و مدیران اداری مالی واحدها و مراکز استان های خراسان رضوی رضوی به ریاست دکترمرتضی احسانی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی، شمالی وجنوبی در واحدمشهد برگزار شد.
در این جلسه هر یک از روسای و معاونین اداری مالی واحدها ومراکزاستانهای خراسان رضوی ، شمالی وجنوبی با ارائه گزارشی مشکلات حوزه اداری و مالی خود را مطرح کردند که این مسائل مورد بررسی قرارگرفت.
همچنین در این جلسه رسیدگی به ابهامات اداری مالی ، رفع مشکل نیروی انسانی ، بازنشستگی کارکنان و ... مورد بررسی قرار گرفت.

پنجمین شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

پنجمین جلسه شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، بهروز دانشیان رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل امور اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، رؤسا و معاونان آموزشی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به میزبانی واحد زاهدان برگزار شد.

فرهاد حسین‌زاده لطفی در پنجمین شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاهی پیش‎گام در راستای دستیابی به سیاست‎های علم و فناوری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد.

او اضافه کرد: نخستین و مهم‎ترین الگوی دانشگاه آزاد اسلامی برای تدوین برنامه‎های حوزه آموزش در برنامه ششم توسعه، برنامه‌ریزی مدون و هدفمند تصویب رشته‎ها و میان رشته‎ها مبتنی بر نیازسنجی مناطق مختلف کشور بود.

معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه باید رشته‌هایی ایجاد و راه‌اندازی کند که مخاطب داشته باشد و این امر مستلزم نیازسنجی منطقه و شناسایی پتانسیل‌های موجود است.

وی با توجه به نام‎گذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به مطالبات رهبری را سرلوحه برنامه‎ها و فعالیت‎های خود قرار داده و امیدواریم در پایان سال همچون گذشته کارنامه‎ای درخشان داشته باشیم.

این مسئول جذب هیأت علمی و ارتقای علمی آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عملکرد مثبت و قابل قبولی در راستای جذب هیات علمی داشته و باید برای رسیدن به استاندارد هیات علمی تلاش بیشتری انجام شود.

برنامه ویژه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارزیابی واحدهای دانشگاهی

سید طه هاشمی که به منظور شرکت در دومین گردهمایی میان استانی معاونان دانشجویی و فرهنگی و مدیران کانون‌ها و مسوولان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به یزد سفر کرده در سالن کنفرانس دکتر علی سلطانی، ضمن تبریک حلول ماه رجب گفت: امیدوارم برپایی این گردهمایی‌ها در حوزه دانشجویی و فرهنگی بتواند مسیر را برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده که همانا انتقال سیاست های کلان دانشگاه در حوزه دانشجویی و فرهنگی است هموار کند.

بازدید از واحدهای استان فارس؛ لار، گراش، اوز، زرین‌دشت، داراب، نیریز، استهبان، فسا، زاهدشهر، جهرم و سروستان

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در آغاز این هفته از واحدهای استان فارس؛ لار، گراش، اوز، زرین‌دشت، داراب، نیریز، استهبان، فسا، زاهدشهر، جهرم و سروستان بازدید و در جریان وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی این واحدها قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس محسن هاشمی در حاشیه بازدید از واحد لار و در جلسه ای که با حضور فرماندار ویژه و معاون استاندار علی اکبر نجیب زاده و مسئولان این واحد برگزار شد، بیان کرد: با فعالیت مسئولان این واحد خوشبختانه سرانه فضای آموزشی مناسبی برای دانشجویان ایجاد شده است. از سوی دیگر با توجه به امکانات و پتانسیل های این واحد مانند اعضای هیات علمی، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و... پیش بینی می شود که این واحد بتواند در حوزه تحصیلات تکمیلی گام های موثرتری بردارد.

افتتاح ساختمان آموزشی در واحد جهرم

مهندس هاشمی پس از افتتاح ساختمان آموزشی 4هزار مترمربعی واحد جهرم، بیان کرد: در استان فارس فعالیت های عمرانی مناسبی صورت گرفته به گونه ای که این واحد در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، از لحاظ ساخت و ساز، رتبه دوم در کشور را کسب کرده است.

وی امکانات آموزشی واحد جهرم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این واحد، سرانه آموزشی 15 مترمربع است که از استانداردهای موجود نیز بالاتر است.

20101

کد خبر: 625261

وب گردی

وب گردی