واکنش سرپرست پرسپولیس به درگیری دو بازیکن در تمرین

سرپرست پرسپولیس درباره درگیری دو بازیکن این تیم در تمرین روز گذشته واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود خوردبین در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با استقلال اهواز گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. همه دیدند که بچه‌های ما در دربی چه کردند و از همان ابتدای فصل هم گفته بودم که بازیکنان ما حرف ندارند. حق بازیکنان ما قهرمانی است و این حرف را زمانی که در رده چهاردهم بودیم گفتم.

وی درباره درگیری لفظی امید عالیشاه و رامین رضائیان در تمرین دیروز هم گفت: بازیکنان ما حس کردند که چه کاری مهمی داریم و خدا را شکر با رفاقت کارها را پیش می‌برند. درباره اتفاق دیروز هم باید بگویم مسئله خاصی نبود. دو بازیکن بر بر سر تصاحب توپ با هم بحث کردند و همه چیز خیلی زود تمام شد. این مسئله‌ای نیست که بخواهیم به آن بپردازیم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه شرکت هواپیمایی عمان ایر مطالبات اعضای تیم که در عمان باقی ماندند را هنوز پرداخت نکرده و در این خصوص تکلیف چیست تصریح کرد: وقتی حدود 8 نفر از تیم ما به دلیل اشتباه مسئولان عمان ایر یک روز بیشتر در این کشور باقی ماندند آن ها باید جواب این افراد را بدهند. ما مدرکی در این زمینه در دست داریم و اگر مطالبات پرداخت نشود از این شرکت هواپیمایی شکایت خواهیم کرد.

604/01

کد خبر: 626267

وب گردی

وب گردی