امضای تفاهنامه همکاری سازمان راهداری و هواشناسی

روسای سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای و هواشناسی تفاهنامه ای را به منظور بهره گیری از ظرفیت 69 سامانه هواشناسی جاده ای امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس تفاهمنامه ای که به امضای سازمان راهدای و حمل و نقل جاده با سازمان هواشناسی به امضا رسید، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متعهد به خرید و راه اندازی یک دستگاه رادار داپلر باند C دو قطبی، خرید قطعات یدکی برای نگهداری و پشتیبانی از سامانه های موجود ایستگاه های خودکار هواشناسی، تحویل امانی همه دستگاه های و تجهیزات موضوع این تفاهمنامه و انعقاد قرارداد با پژوهشگاه سازمان هواشناسی کشور جهت انجام مطالعات نقشه برداری مکان یابی و اجرای مدل تخمین وضعیت جاده های برای محورهای تهران- آمل، بومهن- ساری، تهران- کرج- چالوس و...است.

این تفاهمنامه صبح امروز (چهارشنبه) به امضای داود کشاورزیان معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و داود پرهیزکار رئیس سازمان هواشناسی رسید.

همچنین سازمان هواشناسی نیز متعهد به نگهداری و پشتیبانی از 69 ایستگاه خودکار هواشناسی جاده ای، تحویل گیری سامانه های موجود متعلق به سازمان راهداری، ارسال اطلاعات جوی از ایستگاه ها به صورت خودکار و برخط به سازمان راهداری است.

402/602

کد خبر: 626577

وب گردی

وب گردی