مرگ 5 نفر از افغان های غیرمجاز در محور رفسنجان - انار/ 13نفر زخمی شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: پنج نفر از افغان های غیرمجاز در محور رفسنجان - انار کشته و 13 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا پریور گفت: عصر روز گذشته ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی در حال گشت زنی در حاشیه کویر در منطقه رفسنجان به سمت انار بودند که با یک کامیون مشکوک مواجه می شوند.
او افزود: ماموران انتظامی پس از دادن فرمان ایست به راننده کامیون با فرار او روبرو می شوند.
او گفت: از آنجا که در این منطقه احتمال عبور اشرار و قاچاقچیان وجود دارد نیروی انتظامی موضوع را امنیتی تشخیص می دهد و ضمن گزارش به پاسگاه های این مسیر، راه را برای عبور این کامیون می بندند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: راننده کامیون به رغم پنچر شدن لاستیک خودرو حدود پنج کیلومتر را بر روی رینگ به فرار ادامه می دهد.
او گفت: راننده کامیون سرانجام با دیدن مسدود شدن مسیر قصد برخورد با ماموران انتظامی را داشته است که بعد از تیراندازی ماموران و نقص فنی خودرو متوقف می شود.
سرهنگ پریور ادامه داد: ماموران انتظامی بعد از متوقف شدن کامیون متوجه 28 تبعه افغان غیرمجاز در این کامیون می شوند.
او گفت: این کامیون از مسیرهای فرعی رفسنجان به سمت انار در حرکت بوده است که بر اثر حادثه پنج نفر از افغان های غیرمجاز در این حادثه کشته و 13 نفر زخمی شدند.

مرکز شهرستان انار در 210 کیلومتری شمال کرمان است.
اکثر جاده های استان کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای شرقی محل تردد افغان های غیرمجاز و خودروهایی است که این افراد را به سایر شهرها و استان ها جابجا می کنند.

20103

کد خبر: 642212

وب گردی

وب گردی